Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1194
Trenger hjelp, fire av mine venner ble tatt for lsd. Som de da har spist. (Sukkerbit) hvor lenge sitter dette i blodet/tisset før det ikke gir utslag lengere?

Takk for hjelp!
LSD vises ikke i blod/urin da de prøvene er såpass dyre pga du inntar jo mikroskopiske nivåer.
Henger meg på Cloor. Jeg har levert urinprøver i noen år nå, gjennom en egen avdeling på sykehuset. Der er det strengt overvåket, de sender prøven til lab, og prøven kommer tilbake med verdier på rusmidlene, slik at man kan se om du har ruset deg siden forrige prøve.

Jeg henviser til St. Olavs skjema for fastleger som skal henvise folk til urinprøver: https://stolav.no/Laboratoriemedisin...sjon%20AKF.pdf

Her ser du at LSD ikke er i standardpakken. Det må krysses av for ved siden av standardpakken.
Jeg har kun levert standardpakke. Aldri tatt for å ta LSD.

Men for å svare på ditt spørsmål:
1-3 dager etter inntak. Jeg googlet på engelsk.
Lykke til!
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Cloor Vis innlegg
LSD vises ikke i blod/urin da de prøvene er såpass dyre pga du inntar jo mikroskopiske nivåer.
Vis hele sitatet...
Hva for noe logikk er dette lol? Selvsagt vil det være synlig i blod og urin etter inntak. Aner du hvor små partiklene i blod og urin er?
Tror han mener at det er snakk om 100-300ug, fordelt på 5-6l blod blir mengden LSD per ml blod ekstremt lav, og jeg vil anta vanskeligere å oppdage.
Hvis man går på utvidet rusprøve eller tar rusprøve pga politi, rusbehandling, billappen etc. Så selvfølgelig sjekker dem etter LSD, mdma, sopp og ALT. Og dette finner dem.
TS, LSD sitter i urinen i 72 timer hvis jeg ikke husker feil.
Jeg er ikke enig med deg, Strikken. Etter min erfaring med politiet, helsevesen +++, så har jeg opplevd at de kun tester de grunnleggende tingene, som cannabis, benzo, opiater, amf, kokain og sånt. Ikke LSD. Har faktisk blitt pågrepet ruset på LSD, de trodde det var MDMA, så når de så at urinprøven var ren, slapp jeg fri.
En god venn av meg leverer urinprøver hver måned for å kunne få igjen lappen, men han har flere ganger hatt syre eller sopp i kroppen men aldri blitt tatt har ikke hørt om noen som har blitt det men det er nok mulig om de sier de tar utvida test