Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 656
Jeg har en mini-pc som jeg har koblet til en 28" PC-skjerm gjennom VGA. Kan jeg da koble PC-skjermen videre til LCD-TV'en som jeg har så at det blir lik skjerm/display på alle 3, eller er det ikke mulig? Hvis det er mulig, kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det? Tenkte å kjøre HDMI eller DVI fra PC-skjerm til LCD-TV'en...
Det blir litt vanskelig ettersom det kun er innganger på PC'skjermer, ikke utganger.
Sist endret av Dimergon; 4. januar 2010 kl. 03:51.
Eneste muligheten du har er å splitte signalet som går ut ifra PC'n i 2, og så gå til pc-skjerm og LCD-skjerm.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Eneste muligheten du har er å splitte signalet som går ut ifra PC'n i 2, og så gå til pc-skjerm og LCD-skjerm.
Vis hele sitatet...
Åh? hvordan gjør jeg dette da...? Hva må til?
Sitat av goodiegood Vis innlegg
Åh? hvordan gjør jeg dette da...? Hva må til?
Vis hele sitatet...
Denne
Den som linkes til over er en mulighet.
Men siden signalet er svakt nok ifra før av, så ville jeg satset på en aktiv deling. Er litt dyrere, men man får det man betaler for også.