Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1041
skal kjøpe bursdags gave til kjæresten (17jan), har bestemt meg for playstation 3, men hvor kjøper jeg denne? nett? butikk? hva er billigst?

og så var det jo veldig mange å velge mellom da.. synes jo han skal få den beste, men har ikke råd til å betale mer enn 3500 maks... hvor mye kan jeg få for den prisen? pakke-deal?

kan ikke så mye om dette jeg men synes den slim versjonen er fin å ha under tvn da?
Føles sikkert som offtopic, men:
Først bestemmer du deg for hvilken PS du vil kjøpe.

Dermed kjører du dette inn på PRISGUIDE - Og får frem de billigste alternativene.
Har selv ps3 slim 120 gb og er veldig fornøyd med den. Synes slimversjonen er litt "finere" siden den tar litt mindre plass. Den ultra-slim versjonen er ikke så mye tynnere enn slim versjonen med mindre han er veldig kresen på plass.

Vil anbefale deg å bestille på nett siden de alltid har mer kurante priser enn i butikk. Er stor fan av sidene komplett.no, cdon.no, spaceworld.no, play.com (bare bestilt filmer derfra). Ellers digger jeg også www.kelkoo.no for å deretter sortere pris fra lav-høy å scrolle nedover til øyet skuer noe bra.

PS3 ligger ca rundt samme pris på nett nå så jeg. Slim 120 GB ligger til 2700,- så da kan du jo slenge på ett bra spill i samma slengen. Vil anbefale Dragon Age: Origins (rpg spill), assasins creed 1 eller 2 (burde kanskje starte på 1), metal gear solid 4 eller skate 2. Spill som ligger til rimelige priser - med unntak av assasins creed 2 siden releaseprisen er ferdig og ligger til 549 eller 599 overalt. Skate 2 fåes til rundt 250, Dragon Age er på tilbud på spaceworld til 299 (koster egentlig 599) det samme med metal gear til 299.

http://cdon.no/spill/spillkonsoller/playstation_3/
http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=ps3+slim+120
Hvis du virkelig er glad i kjæresten din, så kjøper du COD: Modern Warfare 2. Tidenes beste spill. Som nevnt ligger slim på ca 2700. I tillegg kan du jo vurdere om du vil påkoste en HDMI kabel, for å få HD oppløsning. En ekstra kontroller er også alltid kjekt å ha.
Finn.no der selges det både nye og brukte til billig pris.
Trådstarter
takk! men jeg ser det finnes en 120 gb og 250 gb? er 120 gb nok? takk for hjelp til spill også!
120 gig holder, en hdmi kabel må du investere i. Men ikke kjøp et spill basert på hva andre her sier er bra. Prøv å finn ut hva han liker, jeg selv hater assasin cred og modern warfare meg midt i rævva. Jeg er av fifa og bilspill typen.
Kjøp en pakke med masse spill + ps3 på finn.no
Trådstarter
ok, men sånn fort. får jeg bestilt noe som kommer i løpet av denne uke på nett? for hvis ikke, er ikke elkjøp bl.a reell på pris?

føler meg lettet:P var så mange å velge mellom men vet jeg ihvertfall hva jeg skal se etter!
Går som regel 3-7 dager
▼ ... mange måneder senere ... ▼
gammel tråd men samma spørsmål bare detta er til meg selv

hvor er det billigst med ny ps3 slim om dagen?

hdd strl spiller ingen trille.