Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1266
Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne, så bare flytt tråden hvis jeg har postet feil.

Tenker på å kjøpe meg en billig projektor etter jeg får lønn fra sommerjobben, men jeg har ikke peiling på hvilken jeg skal gå for.

Finnes det noen ganske billige (5-6000kr) som fungerer relativt greit?


Slenger med et ekstraspørsmål også:
Jeg har en Dell XPS, men av en eller annen grunn er det ikke bluetooth på den. Uansett, går det an å kjøpe en fjernkontroll som kan styre denne? Hvordan fungerer det?
Hei!

Jeg kjenner en som har denne;
http://www.techlife.no/PartDetail.as...36168;r:kelkoo
Han er storfornøyd.



Men denne ser og greit ut:

http://www.kelkoo.no/ctl/do/sort?cat...ield=totalcost

BenQ er jo forholdsvis et greit merke det da!




Og når du mener fjernkontroll.. Mener du til musikk O.l.?
Da kan du kjøpe en bluetoot plugg. og kanskej du har fjernkontroll på dibn tlf? det har de fleste Sony Ericsson... og mango Nokia'er...


-krism3
Sist endret av krism3; 28. juni 2007 kl. 20:48.
Tror jeg ville prøvd å finne en brukt.
http://avforum.no/avtorget/showcat.php/cat/5
Følg med litt der, kan fort dukke opp noe fint. Mange seriøse brukere.
Prøv å finn endel tester og sånt før du handler projektoren.
▼ ... over en uke senere ... ▼
___
Heisann.
Jeg brakte opp denne gamle tråden for og spøøre et spørsmål da jeg skal kjøpe en prosjektor, tenkte det var bedre enn og starte en ny tråd for et sompelt spørsmål.

Når det på en projektor står:
Naitiv: WXGA ( 1280 x 768 ) , supporting 720p (1280 x 720)
Maximun: UXGA (1 600 x 1 200 )

Hva vil det si?
den er opprinnelig 1280 x 768 men kan spille av video i 1 600 x 1 200?
Er det da noe forskjel når du spiller av på max oppløsning(bortsett fra høyere oppløsning)?
Blir forvirret av dette
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du burde alltid prøve å kjøre prosjektoren i nativemode ellers kan du få uklart bilde o.l.
Native mode er det som linsen skal vise, blir akkurat som om du prøver å kjøre en widescreenoppløsning på en vanlig 4:3 skjerm, bildet blir forvrengt.

Dersom du har mulighet for å kjøre den i HD oppløsning (720progressive) er nok dette valget som gir best kvalitet.
Sitat av AtXbYeA
Du burde alltid prøve å kjøre prosjektoren i nativemode ellers kan du få uklart bilde o.l.
Native mode er det som linsen skal vise, blir akkurat som om du prøver å kjøre en widescreenoppløsning på en vanlig 4:3 skjerm, bildet blir forvrengt.

Dersom du har mulighet for å kjøre den i HD oppløsning (720progressive) er nok dette valget som gir best kvalitet.
Vis hele sitatet...
I see.
Hvis jeg feks skal koble opp datan eller se "full"hd film så hadde det vært fint med en bedre oppløsning enn 1028x720.
Men da er det ikke vits og se på max resolution vell..?

Frister meg veldig med en sånn projektor fra sony til 35'000 kr men hadde ikke klart og bruke så mye penger på det når jeg har spart opp pga samvitigheten Men det må gi en Helt utrloig opplevelse og spille SIlent Hill på den
Sist endret av torsken; 10. juli 2007 kl. 21:47.