Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 5450
Hei!
Jeg synes komediefilmer som American Pie 1-5, Accepted, Boat Trip, Road Trip, Eurotrip og John Tucker Must Die filmer er igrunn ganske morsomme(helst om natten når jeg ikke har noe annet å gjøre på)
Så derfor lurer jeg på om noen har noen slike filmer i den sjangeren og anbefale?

Mvh Kristoffer!
Shriek. Ikke Shrek, men Shriek er morsom.
Altså, den er ikke helt i den sjangeren du tenker på (typ high school \ college fyll osv.) men den er utrolig morsom allikeve og du må for all del ikke gå glipp av denl ^_^ Idiocracy heter den.
Sitat av John B
Altså, den er ikke helt i den sjangeren du tenker på (typ high school \ college fyll osv.) men den er utrolig morsom allikeve og du må for all del ikke gå glipp av denl ^_^ Idiocracy heter den.
Vis hele sitatet...
Har Idiocrazy her faktisk, men har aldri orket å sett den enda
Skulkerne org tittel: Slackers -Lenge siden jeg har sett den, men tror den er ok.
Wild roomies -jeg syns den er utrolig dårlig, men den passer i sjangeren
Sitat av kristoffer2200
Har Idiocrazy her faktisk, men har aldri orket å sett den enda
Vis hele sitatet...
Den slår alt, men smaken er som baken
Harold and Kumar go to White Castle er jo en av disse såkalte "dude" filmene, som er i samme sjanger som American Pie osv osv.

Filmen er sykt morsom, som handler om to "duder" som røyker marijuna, og som prøver desperat og få seg noe som virkelig, <<will hit the spot>>. Dvs et måltid på en hamburgersjappe som heter White Castle.

Noen som er intereriserte i manus ? (;
http://www.imdb.com/title/tt0366551/quotes

-Anbefales sterk! For de som vil ha seg en god latter!! ;D
Sist endret av adm.renalin; 23. februar 2007 kl. 02:33.
Slackers og Harold and Kumar Go To White Castle så ikke værst ut
Du er min venn
niigu's Avatar
Girl next door er vel en sånn type film, men kanskje ikke hilarious. Det som mangler av humor blir erstattet av Elisha Cuthbert!
Sitat av niigu
Girl next door er vel en sånn type film, men kanskje ikke hilarious. Det som mangler av humor blir erstattet av Elisha Cuthbert!
Vis hele sitatet...
Har den også. Mye bra i filmen ihvertfall
Sitat av kristoffer2200
Slackers og Harold and Kumar Go To White Castle så ikke værst ut :p
Vis hele sitatet...
Nei, den (Harold and Kumar...) er slettets ikke værst skal jeg si deg!(:. Så på den senest i går, har vel sett den tjaa.. Det er vel uinteresant, men den er utrolig bra!

Last den ned å se på den!
Noen som har sett National Lampoons Pledge This da?
Ser litt lame ut, men tar ned så får jeg se om jeg orker å se den også
Ser ikke så gale ut på IMDb
Forresten! Jeg har en annen bra!, film du/dere bare må se som har den samme typen sjanger som heter : Dude, where's my car, med Ashton Kutcher og Seann William Scott. Den filmen er noe for seg selv. Jeg glemte den helt til jeg tok meg en tur bort i hylla for å se etter en passende film som jeg kunne reklamere litt for. :D lover deg den rocker!

Handler om to "duder" som er <<stoners>>, og som ser på Animal Planet, Discovery and whatever... Som prøver å finne bilen sin, som de har jubeleumsgavene sine i, som de skal gi til damene sine. (The TWINS) Men det blir vanskeligere enn hva de tror.

http://www.foxhome.com/dude/
Siden til selve filmen.

http://movies.yahoo.com/movie/1804288900/info
Litt info om filmen.
Sist endret av adm.renalin; 23. februar 2007 kl. 03:08.
Sitat av adm.renalin
Forresten! Jeg har en annen bra!, film du/dere bare må se som har den samme typen sjanger som heter : Dude, where's my car. Den filmen er noe for seg selv. Jeg glemte den helt til jeg tok meg en tur bort i hylla for å se etter en passende film som jeg kunne reklamere litt for. lover deg den rocker!

Handler om to "duder" som er <<stoners>>, og som ser på Animal Planet, Discovery and whatever... Som prøver å finne bilen sin, som de har jubeleumsgavene sine i, som de skal gi til damene sine. (The TWINS) Men det blir vanskeligere enn hva de tror.

http://www.foxhome.com/dude/
Siden til selve filmen.

http://movies.yahoo.com/movie/1804288900/info
Litt info om filmen.
Vis hele sitatet...
Jeg og en kompis leide faktisk den for 7 år siden tydligvis.. Husker ikke mye av den, men vi leide ihvertfall den *tarned*
Skummelt hvor fort tiden egentlig går :S... Det er faktisk 7 år siden år 2000 altså ! :O.. Skremmende^^

- Men filmen er like bra enda!! :D
Orange County er ekstremt lættis. Noen år siden jeg så den, men en film jeg husker godt! Den bør du absolutt se, om du ikke har sett den tidligere
Shawn of the Dead er en artig film, Zombie komedie.
- Det er ikke Dawn of the dead for de som trur det men det går for det meste ut på det samme
Leste tråden og første som slo meg var Senseless. Fantastisk film.
Harold and Kumar goes to White Castle er den beste jeg har sett av disse til nå, og tro meg, jeg har sett en del. Under sjangeren finner du titler som
Ski School 1 og 2
Frostbite
Date Movie
The Quest
Everybody's doing it
Living High
Vegas Baby
National lampoon's dorm daze
Boat Trip
Road Trip
Eurotrip
It's all gone Pete Tong

kommer ikke på noen fler i farten. kan oppdatere når jeg kommer på noen til
Så Harold and Kumar Go To White Castle igår, og nå skal jeg ta å se Dude, where`s my car
Så får jeg se om jeg orker å se Pledge This
Harold and Kumar Go To White Castle var ganske så bra. Freakshow var rå Haha
Sitat av Remy
Shawn of the Dead er en artig film, Zombie komedie.
- Det er ikke Dawn of the dead for de som trur det men det går for det meste ut på det samme
Vis hele sitatet...
Shawn of the dead er en britisk parodi på den amerikanske filmen dawn of the dead. Den er helt OK, men passer ikke i sjangeren "College-Dude-komedie"...
Don`t be a menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (1996)
Harald and kumar goes to white castle
How high
Road trip
Euro trip
American pie filma
Lørdag og natt til søndag så jeg faktisk flere komedier.
Mean Girls på TV2, en grei film, men er det en jentefilm eller?
Jeg så også Dude, Where`s My Car som er en sinnsykt genial film, Pledge This med Paris Hilton. Den hadde noen morsomme scener må jeg si. Jeg så også Beerfest som er en film jeg syntes var ganske morsom
Vet ikke om jeg skal se et par Will Ferral filmer og After School Special Barely Legal(komedie ja) som ser grei ut for å være av den typen komedie. Har ikke sett mye film på en stund så jeg må jo ta igjen litt i helgen
Sist endret av kristoffer2200; 26. februar 2007 kl. 21:50.
Jeg lo veldig godt av Porky's (1982). Riktignok en stund siden jeg så den, men husker fortsatt noen scener veldig godt. Også Porky's II (1983) er ganske morsom.

Mulig jeg er blind, men er det ingen som har nevnt Van Wilder (også kjent som Van The Man). Må si at Van Wilder 2 ikke var så ille heller, selv om den var noe kjedeligere enn den første.
Sitat av Joshiwo
Mulig jeg er blind, men er det ingen som har nevnt Van Wilder (også kjent som Van The Man). Må si at Van Wilder 2 ikke var så ille heller, selv om den var noe kjedeligere enn den første.
Vis hele sitatet...
Har hørt om den. Så ikke så værst ut. Ikke så veldig gamle filmer heller.
Skal sjekke de ut!
ser ut som om du har min type smak når det gjelder komedie, alle filmene du har nevnt har jeg sett, og syntes faktisk at de er morsomme. Sjekk ut White chicks, vil nok rangere den filmen som topp 3 komedie etter min smak.
Sitat av Freak_XP
ser ut som om du har min type smak når det gjelder komedie, alle filmene du har nevnt har jeg sett, og syntes faktisk at de er morsomme. Sjekk ut White chicks, vil nok rangere den filmen som topp 3 komedie etter min smak.
Vis hele sitatet...
Jeg har sett den også faktisk
Vet ikke om en akkurat kommer på topp 3 av denne typen komedier, men jeg må si den er bra
Harold & Kumar Goes To White Castle
Boat Trip (Dårlig)
Road Trip
Dorm Daze (men jeg ville rett og slett ikke sett denne, med tanke på at National Lampoon suger)
Not Another Teen Movie og Van the Man er jo filmer i den klassen !
Sitat av Hundre_Kroner
Not Another Teen Movie og Van the Man er jo filmer i den klassen !
Vis hele sitatet...
Oi! Det er sant Not Another Teen Movie er sinnsykt bra
Kanskje jeg skal se et par filmer i helgen forresten så da kan jeg skrive hva jeg synes om dem
Lets Go To Prison
Tenacious D - Pick of Destiny

Vet ikke helt om de er i samme stil som American Pie, men bra filmer komedie filmer alikevel.
Sist endret av BudderN; 1. mars 2007 kl. 23:49.
Vil anbefale "Old School". Trur den går inn under sjangeren, og var vertfall særs morsom sist eg såg den Ellers er jo Van the man et must viss du ikkje har sett den!
"Not another teen movie" passer perfekt. (tror du finner hele på youtube).
Mr. Bean kan være artig til tider Men ikke akkurat i sjangeren du søker tror jeg.
The Quest FTW!
Grått mange gledestårer i ren latter da jeg så :

The Animal [2001]
Deuce Bigalow
og min favoritt: The Hot Chick [2002]

Rob Schneider.. sykt morsom mann
"Cheech & Chong's next movie" er en av de beste komediene jeg har sett! men den er muligens for spesielt interesserte.......
Grandma's Boy det er litt eldre folk men veldig morsom film
▼ ... over en uke senere ... ▼
Igår så jeg (National Lampoons) Barely Legal (After School Special) Den dugde og var morsom til tider. Jeg så også Van Wilder som var en veldig bra film

Cannabis-manndi:
Har sett Grandma`s Boy og det er ikke helt i kategorien, men en sinnsykt morsom film uansett!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gammel tråd, men uansett kan jeg jo få den opp igjen når det ikke skjer så mye ellers på denne tiden av døgnet.
Så nettopp Whos Your Daddy?(komedie)
Link: http://www.imdb.com/title/tt0287138/
Den var morsom, men en helt typisk slik film. Jeg forutså litt hva som ville skje osv, men uansett morsom nok.
Har sikkert sett mer i perioden mars-juni, men kommer ikke på noen spesielle.

Noen som har flere filmer og anbefale?
sjekk ut high school high lenge siden jeg så den, men husker den var bra
Sjekk ut Going Greek, handler om sånn college brorskap p fyll å fanteri.
Dude, wheres my pot?
The new guy
Benchwarmers
How High
Dorm of the Dead
Sorority Boys
american high er en bra film. cover.
Sitat av TSN
american high er en bra film. cover.
Vis hele sitatet...
Også kalt Harold and Kumar Goes To White Castle
Igår så jeg School For Scoundrels som jeg trodde jeg hadde lest om her, men fant ikke den igjen
Det var en ok film å se når du kjeder deg(som mange i denne her tråden)Den hadde noen morsomme scener, men også en del kjedelige.
Inatt så jeg The Benchwarmers som pIRq nevnte. Det var jo igrunn en morsom film som igjen ikke går helt under kategorien som jeg spurte etter i tråden, men var nok verdt å se på denne tiden av døgnet uansett.
Er det virkelig ingen som har nevnt "The Long Weekend" enda?
http://us.imdb.com/title/tt0385057/