Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1207
Hei,

Jeg leter etter div. sider hvor man kan høre på musikk gratis og uten registrering?
Har prøvd og google litt men ikke funnet mye, er intresert i å høre litt TOOL på skolen.

Takk for oppmerksomheten
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Kanskje ikke helt det du leter etter, men pandora.com er en fin side, hvor du kan høre på musikk gratis.
Vet ikke helt hvor lenge du kan høre før du blir bedt om å registrere deg, men registreringen er ikke no pes.
last.fm har en fin radio.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av dain
Kanskje ikke helt det du leter etter, men pandora.com er en fin side, hvor du kan høre på musikk gratis.
Vet ikke helt hvor lenge du kan høre før du blir bedt om å registrere deg, men registreringen er ikke no pes.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke helt det jeg leter etter.

Sitat av Marjo
last.fm har en fin radio.
Vis hele sitatet...
Sitter på skolen, og har begrenset tilgang. Så får ikke instalert noe på maskinene her.
http://www.newgrounds.com/audio/ <- Har en god del bra 'amatør' musikk

Spørs hva du liker å høre på da, det er sikkert mer trance/techno enn rock.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Husker jeg ble ganske så godt kjent men kolega i faren min sitt firma, han viste meg en genial side. Som hadde Podcast og hele pakka, der fant jeg masse bra musikk.

Men husker jo selvfølgelig ikke hva den heter igjen.

Nine: Heller ikke noe sånt jeg tenker på, må vel være noen her som har vært borte i den?
http://www11.nrk.no/urort/ har mye bra hip hop., vet ikke med resten av sjangerene med tanke på at jeg er hip-head
allmusic.com har en veldig stor database. Nå er ikke denne siden først beregnet for lytting/streaming av musikk, men funksjonen er der. Søk etter artist, klikk deg inn på discography, velg ønsket album. Du skal nå få en tracklist med mulighet for å streame ulike tracks.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
ProgArchives lar deg streame ganske mye. Nå vet jeg ikke hvilken musikk du er ute etter, men dersom det er den siste popmusikken er ikke dette sida til det.
Det er en side som er stapp full av musikk, husker ikke hva den heter. Trenger og vite det Bare sleng opp alle dere vet om.
Du kan jo gjøre som jeg gjør. Sette opp en VPN mellom deg og skolepcen, og så streamer du via iTunes eller lignende.
http://webjay.org/query

lenge siden jeg har brukt den, men den pleide ihvertfall å være bra.
last.fm har også radioen i egen zip fil for dem som ikke kan installere.
Digitally Imported Internet Radio
Digitally Imported Radio, DI.fm, is a multi-channel Internet radio service specializing in electronic dance music genres such as Trance, House, Hard Dance, ...


www.di.fm
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Altså en side stappfull av kopibeskyttet musikk som kan streames? Myspace.com f.eks?
▼ ... over en uke senere ... ▼
www.radioseven.se !!!!!!!!!!!!