Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3082
Har noen på forumet sett denne på kino, så den selv i går å vet ikke helt hva jeg synes nå i ettertid. Er ikke noe jeg er sikker på om jeg kan anbefale videre eller ikke siden det hele ble en ganske rar opplevelse, mye symbolikk bruk som jeg slet med å forstå og mer en konsert enn en film opplevelse selvom det var noen korte klipp her og der mellom sangene.

Hvis dere har sett den selv i såfall hva synes dere?
Filmen i seg selv var jo helt grei. Men det som gjorde det til en bra opplevelse for mange av oss er jo at man får gjenoppleve konserten, og stemningen som var i spektrum de kveldene. Samt at man får litt oppklaring, og ser en tydeligere sammenheng mellom tidligere uforståelige ting. Som feks banan-pistolene og hele konseptet med de tre konsertene.

Så min mening er iallefall: Verdt å se om du var i Spektrum. Men jeg tror ikke det egentlig er verdt det om du ikke var der. Kan godt være jeg tar feil her
Jeg har ikke sett filmen, men i de anmeldelsene jeg har lest er det stort sett filmingen i Spektrum som blir trukket frem som bra og storslagent.
Kommer den på DVD?
Trådstarter
12 3
Om den kommer på dvd er jeg usikker på, synes hele filmen var grei nok, men kanke si det var så storslagent og bra som fks vg sier.
kul kinoopplevelse!. tror ikke det er verdt å se den på dvd engang da man må ha et vannvittig lydanlegg for at det skal bli bra, noe en kino kan gi. fikk gåsehud et par ganger når det virkelig smalt til på konsertscenene ^^
Ikke se på den som en film... Det er en video med alle opplevelsene dems! Det føltes nesten ut som å vere på konserten så jeg ville ha anbefalt den for fans!
De har sagt at den ikke kommer ut på dvd, bluray osv, 4 visninger på kino og thats it.