Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2678
Er det sant at det er fysisk UMULIG å DØ hvis man tar for mange ryppere? Hørte det en gang... Bare lurte...

=p
Du kan dø av alt! Men tviler på att det er sant. Det er en veldig sterk sovemedisin...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
kleo:
Når du sier fysisk umulig å dø, hva mener du da? Som i at om du får en safe i skallen så overlever du eller at du ikke kan dø av stoffet?
Mener stoffet vel.

Kan vel ta overdose hvis du tar for mange, ikke noe å anbefale.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det er fullt mulig å dø av det!
Det er umulig å dø av å spise 10 stykker, om man ikke tar selvmord eller.no
men spiser du 100 stykker KAN du dø.. jeg har selv spist par og søtti uten å daue.. men da var jeg også ganske vant til dem...
Men blander du Alkohol og Rohypnol kan man dø av forgiftning..
Det står i Felleskatalogen at du må spise ca. 600 rypper for å ta overdose. Så det er vel nærmest umulig å dø av bare å spise rypper
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
det kommer ann på fra person til person.. enkelte tåler ikke virkestoffet flunitrazepam
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Rypper er for tullinger!
Opprinnelig postet av Addict
Det står i Felleskatalogen at du må spise ca. 600 rypper for å ta overdose. Så det er vel nærmest umulig å dø av bare å spise rypper
Vis hele sitatet...
Har hørt at 15 ryppere vistnok skal være dødelig dose for de fleste...
tydligvis ikke for sp3q
Opprinnelig postet av DarkStaar


Har hørt at 15 ryppere vistnok skal være dødelig dose for de fleste...
Vis hele sitatet...
og hva i f*** er speq laget av da, når han overlever etter over 70!?


edit: ja, merket at zald var litt før meg..
Selvfølgelig kommer det an på hvilken person det er snakk om, men å dø av 15 rohypnoler høres lite ut. Kjenner flere som har spist over 20 uten å få altfor varig mèn.. Holder ikke på med det selv, though. Skjønner ikke hva som er så digg med å bli hissig og jævlig.
Sist endret av LakaBrent; 20. oktober 2002 kl. 20:45.
Jaja, er iallefall ikke helt sikker... Men ryppere er ikke bra..

Har sagt det tidligere på dette forumet, og sier det igjen... 1 kompis av meg spiste ca 14 ryppere, og gjorde innbrudd på kiwi.

Noen måneder senere spiste han ryppere igjen, og gjorde innbrudd i samme butikken. Da han våknet opp så sto politiet inne på rommet hans, og det lå penger over allt.

Han husket ikke en shit!
Hehe. Kjipt. Nok en god grunn til ikke å ta ryppere..
et par hypre er ok til og komme seg ned på bakken.. men man blir jævlig klepto av det..

klart så kan man dø av og spise hypre, som sp3q sier så kommer det helt an på personen som tar det..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
grunnen til at jeg spiste litt over 70 stykker, var at jeg spiste rypper i over 1 måned i strekk.. da venner kroppen seg til det, og man føler at det IKKE fungerer.. da spiste jeg og spiste jeg og spiste jeg...
dette var jo seff ikke i en èn gang.. det var jo i løpet av en dag.. mener å huske at det var 72..den dagen hadde jeg som mål å telle dem.. det var ikke noe kult, ettersom jeg ikke fikk dem til å fungere..
Jeg kjenner folk som har spist mer en 70.. som sagt.. det kommer an på fra person til person!
Heldigvis er jeg ferdig med det livet!