Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1886
Halla! Har lurt lenge på hvorfor ketamin blir brukt som partydop, spesielt i England osv. Etter det jeg har lest om det virker det ikke særlig ut som noe jeg ville tatt på en fest. Har altså null erfaring og aldri sett noen på ket, men bare lurte på hvorfor folk tar d på fest/raves.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke prøvd selv men det skal vist (som en del andre ting) gjøre visse typer musikk veldig fett å høre på. Har sett det i aksjon og ketaminknekken kommer godt med når man skal danse til feks https://www.youtube.com/watch?v=CAqf7a5Dvoc
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt ket flere ganger og aldri noe som kunne falt meg inn å ta på fest.
Synes ikke musikk blir noe spesielt, mye bedre på ghb. For meg er det ghb, alkohol, mdma og cola for fest.
Ket er billig i Storbritannia, og det er mange som bruker det. Snakker med ei borti London på nett av og til som har tatt Ketamin så lenge at hun har pådratt seg ketamine bladder syndrome... Det er jo et behagelig stoff, og det blir noe annet når man har brukt det så og si hver dag eller flere ganger i uken i flere år. Da sier det seg selv at man tar det på fest også. Dessuten har folk på dop en tendens til å gi faen. Jeg hadde lett tatt heroin på utested for et par år siden, fordi who cares.
Jeg synes ket på fest er moro. Men det må være små doser, keybumping er stikkordet, å dra linjer blir for ekstremt.
Musikk blir knallfett, spesielt minimal techno og lignende, og så var det veldig kult med dubstep back in the days. Og så er det jævlig digg å danse på ketamin, bare stå og vibe til musikken med lukkede øyne er fantastisk kult.

Kan forstå at det ikke er alles cup of tea, men don't knock it till you've tried it.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må si meg enig med moret her. kan være ekstremt artig så lenge man holder dosene lave, dog man skal passe litt på så ikke man får i seg for mye snop, da blir det brått litt vanskelig å bevege seg :P
Fordi kett er fett.

Formen blir liksom litt bakover, men samtidig fremover.
Du bumper en liten på badet og kommer baklengs ut døra mens du går fremover.

Om du gamer så kan jeg beskrive det som om du lagger, bare at her får du en sinnstilstand som gjør det fett med litt lag.
For meg blir det meste komisk, jeg blir åpen og lattermild med folkene rundt, og i det sekundet jeg bumper en for mye så blir det veldig komisk fordi jeg klarer så vidt å komme meg opp av sofaen eller ut av badet uansett hvor hardt jeg prøver.
Men vil si det passer seg best på en rus-fest og ikke den vanlige alko-festen.
Anonym bruker
"Lysten Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes ketamin i små doser minner litt om en mer psykedelisk/dissosiativ alkoholrus. Det er bedøvende nesten på samme måte, så man gir litt mer faen og mister hemninger. Kanskje det rusmiddelet som har mest "humor", om det kan sies. Etter min erfaring lar det seg også kombineres med det meste i mindre doser. Men det kan fort bli ganske synlig at man er påvirket, så det passer nok bedre på raves o.l. enn tradisjonelle utesteder.
Kommer an på bruken? Skal du til K-hole kan jeg ikke tenke meg annet enn å legge meg ned på senga, slå av lyset og sette på digg musikk på headphonsa
Elsker det på fest faktisk, fordi jeg gir faen uansett hvor borte jeg er. bare stå der å danse er helt konge, Ketamin forsterker musikk som intet annet stoff for meg og jeg er fryktløs uavhengig om jeg k-holer eller bare har fått på en liten bump. Funker også veldig bra når man kommer ned fra MDMA, såkalt kittyflip. Lenge siden jeg har brukt MDMA aktivt i disse dager, men ket i etterkant er nå et must.
Det gir rett og slett en form som passer bra på fest om man kan dosere rett. Synes ikke strait "voksen fest" hvor man sitter rolig å drikker vin er tingen for ket, men om du skal danse og ha det gøy eller det er et sted hvor folk bruker mye forskjellig kan det være digg å bare sitte og nyte musikken et øyeblikk og. For meg blir musikk helt fantastisk. Som en annen sier er det som alkohols smått psykedeliske bror. Blir fort jævlig loka om man, igjen, ikke doserer rett. Fungerer også ypperlig med weed, et par øl, litt kokain etc. Bare bruk sunn fornuft

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Elsker det på fest faktisk, fordi jeg gir faen uansett hvor borte jeg er. bare stå der å danse er helt konge, Ketamin forsterker musikk som intet annet stoff for meg og jeg er fryktløs uavhengig om jeg k-holer eller bare har fått på en liten bump. Funker også veldig bra når man kommer ned fra MDMA, såkalt kittyflip. Lenge siden jeg har brukt MDMA aktivt i disse dager, men ket i etterkant er nå et must.
Vis hele sitatet...
Enig! Molly har for mye med seg til at det er noe jeg rører lenger. Føler jeg har svidd bort nok med det for en livstid. Ket er en real G for oss musikknytere på fest etter den andre karrieren er lagt bak oss.
Sist endret av algernon; 16. april 2020 kl. 13:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
I mindre doser passer det bra for fest. I tillegg har det god synergi med andre partydop som 2c-b, og kokain (Calvin Klein-kombo).
Sist endret av Mekkern; 16. april 2020 kl. 16:54.
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Mye bra svar, høres artig ut