Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3008
Jeg sitter i dag og skal ta noen øl, og høre på litt musikk. Mens jeg taster ivei på noe skrivegreier. Har en lang biltur på ni timer i beina, og hatt vondt i det beinet i hele dag. Det har ikke funka med naproxen, ibux eller paracet. Har liggende to tramadol 150mg, som jeg har delt på pilledeler. Tatt en kvart. Kjenner det hjelper mot smertene i beinet, men føler ikke jeg har noen spesiell rus. Jeg vil heller ikke det, jeg vil altså bare få det jævla beinet til å holde kjeft... Er det nødvendigvis farlig om jeg tar en kvarting til iløpet av kvelden før jeg legger meg? Eller bør jeg være forsiktig. Aldri tatt noe sterkere enn Paralgin Forte mot tannsmerter. Men har høy tåleevne på benzo, speed, coke, alkohol og cannabis. Har ingenting av det i dag, da.

Det blir kanskje 10-12 pils totalt i dag. Og det gir meg den rusen jeg ønsker. Så for meg er dette rent smertestillende. Men det gir seg liksom ikke så lyst å ta en bit til.

Er mann, 34, ca 190 høy og veier rundt 130 kilo om det skal ha noen betydning.
Best å la vær. Greit å våkne i morgen og, hold deg til ølen så får du gleden av å bli fyllesyk.
Vel, 150mg skal mye til før det tar livet av deg. Ikke bland med speed(FY FY!!) og være varsom. Gidder ikke moralprekne da de fleste som spør har bestemt seg før de skriver posten / bare ønsker å lese én eneste anekdote for å bekrefte at "det ikke er farlig". Så jeg deler kun min erfaring, bruk det som du vil.
Sist endret av algernon; 11. april 2020 kl. 23:52.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har tatt en kvart en, altså 37.5mg. Dette er veldig lite, minimum dose er som regel 50mg.

Det er ikke lurt å blande opiater og alkohol, men i forsvarlig doser kan det gå fint, men det er vanskelig å gi noen eksakt dosering når disse blandes. Hvis du ikke er drita full er det ikke noe problem å ta en kvart til, da du har inntatt en veldig liten dose tramadol, selv for en på 60kg.

Mot smerter vil jeg anbefale at du tar 100mg(knust) eller hele pillen om gangen(+ 500mg paracet, uten alkohol)
Hvis du har pille og skal dele den vil jeg anbefale å knuse hele pillen til pulver og svelge den ved å putte pulveret i en tom kapsel eller rizzla papir, ellers får du ikke all effekten med en gang men over en lang periode. Knuser jeg 100-150mg tramadol har jeg uansett effekt i 6 timer+
Takk for hjelp. Knuste den andre kvartingen og droppa den med en Risla. Har ikke tatt noe annet i dag enn da ca 75mg tramadol og noen pils. Smerten begynner å slippe nå. Så da ser det ut til at det funker. Med en liten dose drop og en liten dose kvartpille blir det vel en blanding som kan funke så jeg får sove godt. Da pleier smertene å gi seg. Det er revmatismerelatert og forebygges vanligvis med mosjon og aktivitet, men i disse tider blir man sittende mye inne. Merker ingen euforisk rus heller, annet enn det jeg vanligvis får av noen pils. Så da regner jeg med dette går helt fint. Men det er jo litt euforisk å kjenne at en jævla vondt som har plaga deg en lang biltur endelig slipper, samtidig som kreativiteten får sin sedvanlige hjelp av kong Pilsner.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KongJesusKRS Vis innlegg
Takk for hjelp. Knuste den andre kvartingen og droppa den med en Risla. Har ikke tatt noe annet i dag enn da ca 75mg tramadol og noen pils. Smerten begynner å slippe nå. Så da ser det ut til at det funker. Med en liten dose drop og en liten dose kvartpille blir det vel en blanding som kan funke så jeg får sove godt. Da pleier smertene å gi seg. Det er revmatismerelatert og forebygges vanligvis med mosjon og aktivitet, men i disse tider blir man sittende mye inne. Merker ingen euforisk rus heller, annet enn det jeg vanligvis får av noen pils. Så da regner jeg med dette går helt fint. Men det er jo litt euforisk å kjenne at en jævla vondt som har plaga deg en lang biltur endelig slipper, samtidig som kreativiteten får sin sedvanlige hjelp av kong Pilsner.
Vis hele sitatet...
Sliter selv med revmatiskplager og den inflammasjonen i ryggen holder på å ta knekken av meg med all denne stillesittingen. Begrenset hvor lenge man gidder å "gå tur" også.
Tatt 100mg tram i dag og ender dagen med en kork ghb, dog enda farligere blanding enn alkohol+tram og ikke noe å anbefale.

Paralgin hjelper ikke mot min revmatiske plager overhode, men 100mg tramadol som drop hjelper stort.
Jeg har tatt en del tramadol, kan ta rundt 400mg på en kveld for rusen sin del, kan finnepå å drikke noe øl å, er det så farlig?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Jeg har tatt en del tramadol, kan ta rundt 400mg på en kveld for rusen sin del, kan finnepå å drikke noe øl å, er det så farlig?
Vis hele sitatet...
Det kommer an på hva du vet kroppen din takler. Noen takler dette dårlig mens andre går det helt fint for. Ingen andre en deg selv som kjenner kroppen din best! Er du usikker så styrer du helst unna sef.