Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2194
Har brukt elvanse siden fredag nå, har vært våken 3 dager.
Begynner å høre stemmer som prater til meg er jeg på vei inn i en psykose eller er i en? Takk for svar.
Om du har xanax eller noe benzo og tar det nå så roer det seg innen en time, trenger ikke være psykose, men en veldig paranoid tilstand som bygger opp til en psykose, siden du faktisk lurer på om du er psykotisk så vil jeg si at du ikke er det fult enda, men på kanten.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Om du har xanax eller noe benzo og tar det nå så roer det seg innen en time, trenger ikke være psykose, men en veldig paranoid tilstand som bygger opp til en psykose, siden du faktisk lurer på om du er psykotisk så vil jeg si at du ikke er det fult enda, men på kanten.
Vis hele sitatet...
Har ikkeno benzo men for hive innpå litt quetapin og ta kvelden.
Pass på bloodtrykksfall med quetapin i kombinasjon med sentralstimulerende.


Ellers ville jeg gjort lignende som deg.

Få på noe beroligende og legg til å sove. Er man våken i 3 dager kan man begynne høre stemmer uavhengig av amf eller ikke.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er i påbegynnende psykose. Stopp med all amd, øl osv nå hvis ikke blir det full on psykose
Vil bare uttrykke min bekymring for deg ts. De trådene du har servert de siste 2 ukene viser at du leker med ilden uten respekt for egen helse. Hva med å sette på bremsene litt?

Finnes eksempler på tråder som har startet som dette og endt med døden.
Sitat av Edeyc Vis innlegg
Vil bare uttrykke min bekymring for deg ts. De trådene du har servert de siste 2 ukene viser at du leker med ilden uten respekt for egen helse. Hva med å sette på bremsene litt?

Finnes eksempler på tråder som har startet som dette og endt med døden.
Vis hele sitatet...
Skal nok bremse nå etter helgen.
Av nysgjerrighet hvor mange har du tatt sia fredag? Har selv på resept 70mg om dagen, men er ferdig med å døgne (blitt gammel og a4)
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Av nysgjerrighet hvor mange har du tatt sia fredag? Har selv på resept 70mg om dagen, men er ferdig med å døgne (blitt gammel og a4)
Vis hele sitatet...
Har tatt 8x50mg.
Har du rust deg lenge? Og skyter du? Ville uansett stoppet med alt inntak av speed nå, få tak i benzo asap. Høres ut som en påbegynt psykose, men om du klarer å knocke deg selv ut og få såvet ut så kan du klare å hente deg inn igjen. Qtepin, hva er det? Antipsykotisk c prep?
Hiv innpå noe quetiapin å legg deg
25-100mg avhengig av hvor mye du har brukt de før, og hvor speeda du er.

Ta de helst mens du chillern i senga.
Kan få et helvetes blodtrykksfall å gå rett i bakken av de der.



Det stemmer Krakadil.
Sist endret av SkammeligNykter; 26. august 2019 kl. 00:01.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Nixontrippy Vis innlegg
Har brukt elvanse siden fredag nå, har vært våken 3 dager.
Begynner å høre stemmer som prater til meg er jeg på vei inn i en psykose eller er i en? Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Åssen gikk det,ble det noe søvn eller har de rosa elefantene dukket opp?
Sitat av Tarm Vis innlegg
Åssen gikk det,ble det noe søvn eller har de rosa elefantene dukket opp?
Vis hele sitatet...
Sovnaaa til sluttt heldigvis.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du blir helt apemongo emosjonelt av å gå på speed og seroquel over tid. Dont do it buddy! Det blir rett og slett for mye. Noen fikser det sikkert, men selv ikke heroinister tukler med av og på knappen til dopaminsystemet på den måten. Ja, det er digg å kunne sove om natta og ta pepper om dagen, men man føler seg tom og apatisk når man kutter. I tillegg begynner man gjerne å justere med alkohol og hasj for å få superformen på ettermiddagene og som "respons".

Det er også ekstremt viktig å forstå at seroquel sin søvneffekt inntrer allerede fullt ut i små doseringer. Histaminreseptorene blir kanskje fullbundet allerede ved 50mg. Det er de "psykiatriske" effektene som inntrer når du tar mer, og det er antagoniserering av alle de fire store nevrotransmitterne. Det er vel ingenting som er nærmere apedop enn seroquel.

mange tyner inn på mer seroquell for å sove, men, med mindre du er ute etter å avslutte virkningen av amfetamin og psykedeliske stoffer, så trenger du ikke økte doser - det er andre grunner enn "toleranse" for seroquel som gjør at man ikke får sove noen ganger
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger ikke ta mye av seroquel, 25mg ska holde. Brukte selv 300mg depo seroquel, når jeg injiserte makka så funket det ikke.