Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3257
de var jææævla bra på hove, hadde vært digg og reist ^^

Hvor kan jeg eventuelt få biletter til dette?
330 kr var da ikke dyrt ! kommer nok til å bli det på meg
Wow, herlig! Det her må oppleves!
+18 Arrangementet har aldersgrense.
Vis hele sitatet...
Jeg visste det var for godt til å være sant. Jeg er 17 :/
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg skal!!!
Pendulum var helt sinnssykt fett på Hove!!! Gleder meg vilt
Billetter kjøpt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Billetter bestilt! Ser konserten starter klokken 20:00, noen som vet sånn ca. når den er ferdig? Det blir skamfett å se dem live! Håper de spiller noen klassikere også, og ikke bare fra det nye albumet.
Er konserten en del av Immersion touren dems?
FYTTI SATAN!!

Fyller 18, 23 Desember!!!....
Satse på at crowden er bedre enn på hove iallefall... :P
skal dit med flere venner! blir nice!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå er det ikke lenge igjen
Sitat av laxzzi Vis innlegg
FYTTI SATAN!!

Fyller 18, 23 Desember!!!....
Vis hele sitatet...
Er sikker på om du ringer de som holder arrangementet e.l. og sier at du fyller bare et par dager etter konserten, ser de sikkert gjennom fingrene og lar deg dra alikevell.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Er sikker på om du ringer de som holder arrangementet e.l. og sier at du fyller bare et par dager etter konserten, ser de sikkert gjennom fingrene og lar deg dra alikevell.
Vis hele sitatet...
Uenig. Dersom de får sjenkekontroll, kan de få anmerkning av å ha mindreårige i lokale.

Så Pendulum på Roskilde, og det var vanvittig liv på konserten!
Aldersgrense møkk :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei! Jeg glemte tida helt og trenger en billett til denne konserten, jeg mååå se Pendulum! Noen som har en til overs jeg kan kjøpe? Så spanderer jeg en pils på deg i tillegg!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Jeg skal. Gleder meg sykt!
Ja er driit keen på å få sett pendulum nå til onsdagen, men trenger en billett! Noen som ikke kan som bor i akershus / Oslo området som jeg kan få kjøpt billetten av? PM meg hvis non har mulighet
Sist endret av Marskad; 20. desember 2010 kl. 09:30.
Hei! Jeg ønsker å få solgt billetten min ettersom jeg har blitt forkjølet.
Eneste problemet er at jeg bor i Sandvika-området (20 minutter på tog unna Oslo), og jeg har ingen planer om å dra inn til Oslo. Er det noen som er interessert i å kjøpe billetten min og møtes i Sandvika?
jeg skal og ! blir helt kånge!
Sitat av Kiibee Vis innlegg
Hei! Jeg ønsker å få solgt billetten min ettersom jeg har blitt forkjølet.
Eneste problemet er at jeg bor i Sandvika-området (20 minutter på tog unna Oslo), og jeg har ingen planer om å dra inn til Oslo. Er det noen som er interessert i å kjøpe billetten min og møtes i Sandvika?
Vis hele sitatet...
What? Ditcher du Pendulum p.g.a en forkjølelse?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Shady Banana
Quix's Avatar
Jeg må bare spørre dere som var der. Spilte de noe fra Immersion eller var det bare fra de gamle albumene?