Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2727
skal nedover dit, men lurer på dette med biletter.

For det ligger vistnok biletter på flere større bilettsalgsider. Men er disse til å stole på?

f.eks
https://www.ticketunlimited.com/even...2010/13015.htm

eventuelt, hvordan ellers får jeg tak i ?
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
ja det så jeg også, men der er ikke datoen i amsterdam satt opp enda. Så da satser jeg på at bilettene ikke er lagt ut enda?
Og hva med disse sidene da? Kun scam da eller?

å ja jeg har googlet, men ble desverre ikke noe klokere av det....
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Aldri bruk andre selgere enn de som står på eventets nettside, har mange venner som har blitt lurt.
0bs
0bs's Avatar
Trådstarter
Da satser vi på å vente, noen som vet ca tid de blir lagt ut?
Det var nettopp en tråd om tidspunktet for Sensation White, med navn Ferie + Sensation White, der ble det funnet via Google og Wikipedia følgende.
Sensation (White) is mostly a trance and house event. All the attendees are required to wear white and the Amsterdam ArenA itself is decorated to match. Sensation White's slogan is "Be Part Of The Night - Dress in White". Every event has around 40,000-45,000 tickets available. The Amsterdam ArenA event takes place every year on the first Saturday in July while the German event in the LTU Arena in Düsseldorf is held on New Year's Eve. In 2009 it was organized for the first time on two subsequent nights on 3 and 4 July in the Amsterdam Arena where the opening of the Wicked Wonderland took place.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Sensation_%28event%29

Jeg husker ikke hvor lenge før arrangementet, billettene blir lagt ut for salg. Bare følg med på ticketonline, da de informerer om dato når det nærmer seg. Forøvrig bør du sitte klar med både telefon og datamaskin da serveren deres gjerne krasjer. Det finnes mer info om dette her på forumet en plass.
Sist endret av møkk; 11. januar 2010 kl. 08:48.
eller du kan gå på sensation.com titte litt på banneren, også går du på tickets, og netherlands amsterdam, og du vil få opp denne siden : http://www.sensation.com/index.php?o...&setLang=en-GB

bilettsalget startet 28. mars på ticketonline.nl 69 eur for vanlig og 159 for deluxe
Det kan være de blir lagt ut for salg samme dato i år, men er ikke disse billettene for fjorårets arrangement hvor de kjørte White både 3. og 4. Juli?
Kan noen forklare hva som er forskjellen på Deluxe og Regular?
Deluxe er "VIP" billetter. En har eget toalett, bar og dansegulv. De har også rigget til eget område i tribunen som er kun for "deluxe" personer.
Jeg har skrevet mer om det her på forumet, men kan komme tilbake med mer etter pausen.

Beklager det korte svaret.

Vi hadde deluxe billetter både på White i Dusseldorf, og Black i Amsterdam.
Vi fikk som sagt eget toalett, er rom med egen bar, eget dansegulv og stoler/sofa til å slappe av å prate i. Når en gikk ut i selve arenaen, var det avsperret et eget område for deluxe folk. Det var rigget til et "dansegulv" på tribunen, så en kunne stå oppe i høyden å danse uten å bli ned trampet av svette folk.
For min egen del, kommer jeg alltid til å velge deluxe billetter når jeg går på White/Black, da vi i Dusseldorf opplevde å måtte vade, gjennom piss på gulvet på det "vanlige" toalettet. Folk ble så lei av å vente, at de bare pisset på veggene og gulvet.
Jeg satt også pris på den "private" baren, da det gikk kjapt og ordentlig for seg å kjøpe seg noe drikke. Jeg testet aldri den "vanlige" baren, så jeg vet ikke hvordan det er der, men jeg ser for meg at det er bedre i deluxe baren da det er færre folk der.
Sitat av møkk Vis innlegg
men er ikke disse billettene for fjorårets arrangement hvor de kjørte White både 3. og 4. Juli?
Vis hele sitatet...
så sant så sant, det tenkte jeg ikke over, er jo 7. i år så da kommer vel kanskje billetten ut i starten av april, om de har like lang salgsperiode som ifjor, gir hvertfall en liten pekepin over når de blir lagt ut :P
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Sitat av møkk Vis innlegg
Bare følg med på ticketonline, da de informerer om dato når det nærmer seg. Forøvrig bør du sitte klar med både telefon og datamaskin da serveren deres gjerne krasjer. Det finnes mer info om dette her på forumet en plass.
Vis hele sitatet...
Feil, Ticketonline skal ikke lenger samarbeide med ID & T eller Q-Dance

Sitat av ticketonline.nl
Thank you for visiting Ticketonline

SEE Tickets, ID&T and Q-Dance
have decided to end their cooperation in
Ticketonline as of January 1, 2010.

From that date on ID&T and Q-Dance will
sell their own tickets. SEE will continue to sell tickets for
all other dance events under the name SEE Dance.
Vis hele sitatet...
Tror faktisk det å kjøpe Deluxe billetter er det dummeste jeg har gjort noensinne. Har vært der en del ganger, og at man har "eget" toalett er bare jug. Det er kø der også, og stappfult av mennesker. Drikkevarene koster faktisk enda mer på Deluxe avdelingen, og "avdelingen" ute på arenaen for Deluxe er det samme opplegget som ellers med stadiostoler. Det er VIP delen som har avsperret område med sofaer ute på Arenaen.

For noen vil sikkert Deluxe være best, men det er langt ifra verdt dobbel pris. Det med piss oppover veggene og gulv har jeg aldri opplevd, verken på Deluxe eller Regular.

Selve OPPLEVELSEN av å stå foran scenen å danse og ha det gøy får du både med Deluxe og Regular. Tror vi faktisk droppa hele Deluxe området til slutt. Stappfult og trangt som faen.

Nei, i mine øyne kan du bruke de pengene det koster for Deluxe på noe helt annet

Viktig å merke seg at jeg kun har vært på Deluxe i Amsterdam. Mulig det er bedre andre steder.
Sist endret av tafsern; 11. januar 2010 kl. 15:09.
Man har jo ikke et eget toalett for hver enkelt person, men det har begge gangene jeg har vært der, mindre kø og urinvading på deluxe toalettene en det var på de "vanlige" toalettene.
Jeg vadet ikke i tiss på Black i Amsterdam, så det kan være at det bare er tyskerne som ikke er tålmodige nok til å finne skåla.

Det var ikke nevneverdig trangt på deluxe delen i selve arenaen når jeg var på Black, men det kan være det er færre folk der. Jeg så heller ingen sofaer "ute" i selve arenaen

Forøvrig tror jeg også det varierer på "hva en får" i deluxe billetter, ifra plass til plass. En nordmann vi traff på deluxe dassen i Dusseldorf hadde vært en plass, jeg lurer om det var Tjekkia, men skal ikke si noe helt sikkert. Han sa at de fikk gratis alkohol i deluxe delen. Dette kan jeg ikke gå god for, da jeg bare ble fortalt det, men en skal ikke se bort ifra at ting blir gjort litt forskjellig fra plass til plass.