Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1123
Hei alle sammen,

Jeg anbefaler alle punk elsker å høre dette, noe av det bedre jeg har hørt. (Husk å hør alle låtene)
http://www11.nrk.no/urort/artist/Homer/default.aspx

Homer er et Pønkband fra Drammen Rock City. Vi har spillt siden 1996. Vi har spillt sammen med band som Amulet, Surferosa, Stage Dolls og mange andre. Vi spiller en blanding melodiøspunk med elementer fra både hardcore og god gammel heavy rock. Kontakt oss på for mer info
Vis hele sitatet...
Hva synes dere?
Dette falt ikke i smak hos meg ihvertfall. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tenkte Green Day da jeg hørte de to første sangene. Det kan hende jeg bommer skikkelig nå, at Homer egentlig ikke høres ut som Green Day, for jeg er vel egentlig ikke så kjent med Green Day heller.
Anyways. Sikkert super musikk for de som liker den typen, men blir litt "feil type" punk for meg. Jeg foretrekker punk som fks. The Casualties.
Falt ikke i smak hos meg heller, hvis jeg skal høre på skikkelig punk er det Ramones som gjelder for meg.
Jeg digger det! Elsker Homer, det er bare best!!