Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4784773
Noen som vet hva sangen som spiller i viasatfilm hd reklamen på tv4? Får aldri med meg teksten :-p

Det var 114 av The Majority Says :-)
Leter etter en sang her!

Electro sang.
Det er mye trommespilling?
Gikk på P3 idag, ingen som synger. Tror den heter noe med boom.

På forhånd, en million takk!
Sitat av senmord Vis innlegg
Leter etter en sang her!

Electro sang.
Det er mye trommespilling?
Gikk på P3 idag, ingen som synger. Tror den heter noe med boom.

På forhånd, en million takk!
Vis hele sitatet...
Veldig vanskelig å si ut fra beskrivelsen, så jeg tror nok du lykkes best om du leter litt selv. Om du husker sånn ca når du hørte den finner du den sikkert her
Den ligger desverre mellom åpenrommet i 09:00 og 11 tiden.
Leter etter en sang jeg hørte på en stream (leauge of legends stream).
Jeg tror dette er refrenget; whatever you do, wherever you go, noe sånt. Det er en techno sang, jente som synger. Det er "catchy" toner, og kan hende stemmen er auto-tune, er usikker.
Veldig typisk "gamemusikk".
Noen som vet hva sangen i sheba reklamen heter?
Er det noen peil på hva denne sangen heter?

Er fra når Nero var på Hove.

http://www73.zippyshare.com/v/81384202/file.html
Sist endret av Bruskork1; 30. desember 2012 kl. 00:04.
Nero - Angst
Nydelig, hjertelig takk! (KP til deg!)
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Hva heter den sangen der en mann, synger "thank god im'a contry boy". Jeg leter etter den som er litt elektronisk. går i ett ganske raskt tempo og har mye energi i seg. Ikke den trege stille.
Vis hele sitatet...
Tidenes tregeste svar, men kom på det når jeg kom over den i dag.
Kan det være:
Thank God I'm a Country Boy - Rednex (huff!)

Lurer på hvilken sang som går slik lignende starten fra denne: https://www.youtube.com/watch?v=vStjmYxetY0

Forskjellen er at istedenfor er tonene: G-G-D-D-E-E-G-F# som repeteres.
Ganske sikker på at sjangeren er house (låta er samme melodi nesten hele veien), med en damestemme som synger. Ganske kjent også, og høres ut som 90-/tidlig 00-tall.
Er ute etter en sang hvor en svensk rapper nevner noe i denne duren: "Fem/fler av mammas veninner er prostitutes"
Jeg vet han fyren som spilte musikk hører mye på Kartellen, så kan være en av sangene hans..
Er riktig nok ikke en sang, men et band jeg her er ute etter!
Det her er et band jeg har hørt veldig mye på gjennom 2012, men nå har jeg rett og slett glemt hva bandet heter! Er snakk om et Norsk thrash-metal band som kom på banen sent '11- tidlig '12. Kan minne veldig mye om Slayer i spillestil og vokalbruk, men har også noen sanger som grenser over i Kreator'ish.

Blir umåtelig glad om noen kan hjelpe meg her!
Prøver en gang til jeg. Blir helt gaaal her!

Det er en trance sang.

Ganske gammel, var veldig Mainstream før.
Er trommespilling gjennom hele sangen, ingen som synger.

Forslag please.
Det var selvfølgelig det Norske bandet Nekromantheon jeg tenkte på!
Nå er jeg sikret nattesøvn! For et herlig band.
Sitat av senmord Vis innlegg
Prøver en gang til jeg. Blir helt gaaal her!

Det er en trance sang.

Ganske gammel, var veldig Mainstream før.
Er trommespilling gjennom hele sangen, ingen som synger.

Forslag please.
Vis hele sitatet...
Safri Duo?
Leter etter en house sang jeg hørte på Sats en stund tilbake.

Det er en mannestemme (dyp, ikke autotune) som synger innimellom, og i refrenget synger han noe sånt som "... sometimes I gotta ... fly away, fly away, fly away". Og deretter drop. Usikker på om stemmen er samplet eller ikke.

Usikker på om sangen heter noe med "Fly Away", men Google har ikke vært mye til hjelp.

Takk for all hjelp!

Edit: Tror også "Set me free" synges et eller annet sted i sangen.
Sist endret av oksekidd; 3. januar 2013 kl. 16:52.
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Leter etter en house sang jeg hørte på Sats en stund tilbake.

Det er en mannestemme (dyp, ikke autotune) som synger innimellom, og i refrenget synger han noe sånt som "... sometimes I gotta ... fly away, fly away, fly away". Og deretter drop. Usikker på om stemmen er samplet eller ikke.

Usikker på om sangen heter noe med "Fly Away", men Google har ikke vært mye til hjelp.

Takk for all hjelp!

Edit: Tror også "Set me free" synges et eller annet sted i sangen.
Vis hele sitatet...
nvrmnd .
Sist endret av Mr. Flash; 3. januar 2013 kl. 18:18.
Sitat av thapope Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Elsker deg.
Har så og si nesten ikke en dritt å gå ut ifra...
Men det var en sang jeg hørte på radioen for lenge siden og nynna på.
Sangen vil jeg gjette er fra 70-80 tallet, og den er veldig kjent (tror jeg). Problemet er at jeg ikke husker serlig mye av teksten... har sittet her i 1t og leita, men glemmer bare mer og mer av rytmen og hvordan teksten er (blir usikker).
Tror di sier noe som "Kiss you every night", det er ikke en veldig rolig sang men noe "kiss from a rose"ish.
Det som (jeg tror) er fra teksten er mest sannsynligvis fra refrenget. any ideas ?
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Har så og si nesten ikke en dritt å gå ut ifra...
Men det var en sang jeg hørte på radioen for lenge siden og nynna på.
Sangen vil jeg gjette er fra 70-80 tallet, og den er veldig kjent (tror jeg). Problemet er at jeg ikke husker serlig mye av teksten... har sittet her i 1t og leita, men glemmer bare mer og mer av rytmen og hvordan teksten er (blir usikker).
Tror di sier noe som "Kiss you every night", det er ikke en veldig rolig sang men noe "kiss from a rose"ish.
Det som (jeg tror) er fra teksten er mest sannsynligvis fra refrenget. any ideas ?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=__obh4w6tD8 ??
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei Har aldri hørt den før, tror det er hovedsaklig en mann som synger, langt fra så dyp synging
Hei! Noen som aner hvilken sang som er på nr 222 under Flash?
http://www.eksde.net/
Noen som vet sangen i bakgrunnen til denne?

http://iwantmoar.com/3968

Vet jeg har hørt den, men finner ikke ut hvor :P
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Noen som vet sangen i bakgrunnen til denne?

http://iwantmoar.com/3968

Vet jeg har hørt den, men finner ikke ut hvor :P
Vis hele sitatet...
Crokett's Theme fra Miami Vice
Lurer på hvilken sang av Nightwish som har en ganske lang og veldig bra fiolin solo i seg? har sett en go del på youtube men finner ikke...
Er det noen freaks som er Nightwish fans eller vet det?
Leter etter en sang her, sangen er har en dyp basslinje mener jeg å huske. Det høres ut som en mørk mann som synger. Det eneste jeg tror jeg husker av tekst er "... thirty dollar bill..... and change up in my pockeeeet".

Vet det er long shot, men prøver likevell.
Sitat av Dead Roach Vis innlegg
Leter etter en sang her, sangen er har en dyp basslinje mener jeg å huske. Det høres ut som en mørk mann som synger. Det eneste jeg tror jeg husker av tekst er "... thirty dollar bill..... and change up in my pockeeeet".

Vet det er long shot, men prøver likevell.
Vis hele sitatet...
Teksten stemmer ikke helt, men jeg tenkte med en gang på denne;

Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop
http://open.spotify.com/track/1CmUZGtH29Kx36C1Hleqlz
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Leter etter en merkelig sang.
Den er norsk å handler om en som skal kjøpe sko til kona på telefon.
"Hei du snakker med susann"
På slutten snakker fyren med johann.

Mener på att det er bergenser dialekt.
Sist endret av Alphanio; 13. januar 2013 kl. 17:51.
Noen som vet hvilken sang som spilles i deler av dette innslaget? Jeg har googlet meg ihjel snart, på både "Superstar", "I dont' wanna be" osv., men finner ingenting.

Hjelp?
Jeg leter etter en skikkelig grinersang, som inneholder "My My My". Husker jeg hørte den på radioen eller et sted de spilte musikk. I en butikk tror jeg. Det eneste jeg noterte meg, og fikk med meg som jeg husker var at jeg holdt på å begynne å gråte, og "my my my". Husker ikke engang om det var kvinne eller mann.

Sorry for så lite info, men noen som vet?
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Jeg leter etter en skikkelig grinersang, som inneholder "My My My". Husker jeg hørte den på radioen eller et sted de spilte musikk. I en butikk tror jeg. Det eneste jeg noterte meg, og fikk med meg som jeg husker var at jeg holdt på å begynne å gråte, og "my my my". Husker ikke engang om det var kvinne eller mann.

Sorry for så lite info, men noen som vet?
Vis hele sitatet...
Kan vell ikke være:
Armand Van Helen My My My:

http://m.youtube.com/watch?v=qFOIPZVJHT0
Sist endret av øyvind95; 21. januar 2013 kl. 08:04.
Sitat av Mirtiel Vis innlegg
Noen som vet hvilken sang som spilles i deler av dette innslaget? Jeg har googlet meg ihjel snart, på både "Superstar", "I dont' wanna be" osv., men finner ingenting.

Hjelp?
Vis hele sitatet...
Du leter etter Dave James - Superstar dreams, som visstnok er en uutgitt sang som i stor grad brukes av produksjonsselskaper når de trenger bakgrunnsstøy.
Har leita veldig etter en sang med "daffodil" sentralt i vers og/eller(?) refreng.
Sangen hørte jeg på P3 eller mP3 i juletider og var blues/rock-aktig med veldig kule gitar riff og soloer i i typisk blues/rock scala.

Noen som kan hjelpe meg?
Til dere som hører en sang på radio eller lignende og lurer på hva sangen heter; Last ned en app som heter "Shazam". Den vil høre på sangen og deretter gi deg navn, artist og album.
Sitat av Inge1994 Vis innlegg
Til dere som hører en sang på radio eller lignende og lurer på hva sangen heter; Last ned en app som heter "Shazam". Den vil høre på sangen og deretter gi deg navn, artist og album.
Vis hele sitatet...
Har faktisk det programmet, men har bare hørt sangen en gang :/
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Kan vell ikke være:
Armand Van Helen My My My:

http://m.youtube.com/watch?v=qFOIPZVJHT0
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke den, dessverre
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Jeg leter etter en skikkelig grinersang, som inneholder "My My My". Husker jeg hørte den på radioen eller et sted de spilte musikk. I en butikk tror jeg. Det eneste jeg noterte meg, og fikk med meg som jeg husker var at jeg holdt på å begynne å gråte, og "my my my". Husker ikke engang om det var kvinne eller mann.

Sorry for så lite info, men noen som vet?
Vis hele sitatet...
Det er ikke denne?: http://www.youtube.com/watch?v=Var4AQWRL2o
Sitat av BrokenBone Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jo, jeg tror faktisk det er den. Men jeg må ha vært i et annet humør når jeg hørte den først, fordi jeg får langt i fra samme følelse nå. Men uansett takk, er ganske sikker på at det er den
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Jo, jeg tror faktisk det er den. Men jeg må ha vært i et annet humør når jeg hørte den først, fordi jeg får langt i fra samme følelse nå. Men uansett takk, er ganske sikker på at det er den
Vis hele sitatet...
Det var da så lite!
Hei godtfolk,

Hørte en en sang på radioen like før midnatt.
All info jeg har er:
Den gikk på Nrk mp3 like før midnatt,
house låt (usikker),
piano riff,
refrenget er en lys kvinne stemme som synger "all the beautiful..lalalala.. could ever seeeee"
teksten klarer jeg ikke å huske, men skrev det jeg tror hun sang. Er også litt usikker på sjanger, kan være dubstep
Veldig spent på om noen finner ut av hva den heter!

Kan minne litt om introen i denne: http://open.spotify.com/track/0ekII9O2RfHOivSRY9Bn1U
Sist endret av danskn; 22. januar 2013 kl. 03:52.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av danskn Vis innlegg
Hei godtfolk,

Hørte en en sang på radioen like før midnatt.
All info jeg har er:
Den gikk på Nrk mp3 like før midnatt,
house låt (usikker),
piano riff,
refrenget er en lys kvinne stemme som synger "all the beautiful..lalalala.. could ever seeeee"
teksten klarer jeg ikke å huske, men skrev det jeg tror hun sang. Er også litt usikker på sjanger, kan være dubstep
Veldig spent på om noen finner ut av hva den heter!

Kan minne litt om introen i denne: http://open.spotify.com/track/0ekII9O2RfHOivSRY9Bn1U
Vis hele sitatet...
Kan det være Andain - Beautiful things?
Sitat av Zyke Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Godt forsøk, men var nesten kun vokal i refrenget hvis jeg husker riktig. Syntes også å huske at det var dubstep. Takk for forsøket
Sitat av Leofred2000 Vis innlegg
Har leita veldig etter en sang med "daffodil" sentralt i vers og/eller(?) refreng.
Sangen hørte jeg på P3 eller mP3 i juletider og var blues/rock-aktig med veldig kule gitar riff og soloer i i typisk blues/rock scala.

Noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
bumper denne
Leter etter en sang med en norsk artist men engelsk refreng. Mener å huske sangen skal handle om en nordmann som fant seg ei amerikansk jente. Refrenget går noe sånt med kvinnelig stemme "Got to get laid, gotta get paid, gotta get rich, get a rich bitch, it's the American Way". Tror sangen er fra 90-tallet. Takk på forhånd!
Er det noen som har peiling på hva denne sangen heter på norsk? Er fra denne filmen. Kjæresten min tror det er Sissel Kyrkjebø som synger den, men vi klarer ikke å finne den på norsk. Om noen har peiling eller selve sangen tilgjengelig hadde det vært zupr åsåmm, lizm. Kan friste med KP og en klem?
Sitat av danskn Vis innlegg
Hei godtfolk,

Hørte en en sang på radioen like før midnatt.
All info jeg har er:
Den gikk på Nrk mp3 like før midnatt,
house låt (usikker),
piano riff,
refrenget er en lys kvinne stemme som synger "all the beautiful..lalalala.. could ever seeeee"
teksten klarer jeg ikke å huske, men skrev det jeg tror hun sang. Er også litt usikker på sjanger, kan være dubstep
Veldig spent på om noen finner ut av hva den heter!

Kan minne litt om introen i denne: http://open.spotify.com/track/0ekII9O2RfHOivSRY9Bn1U
Vis hele sitatet...
Nrk legger ut spillelister på alle radioprogrammene sine på: http://www.nrk.no/mp3/spillelister/ Hvis du husker sånn ca tidspunkt da sangen ble spilt.
Sist endret av gummiand; 27. januar 2013 kl. 01:35.
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Er det noen som har peiling på hva denne sangen heter på norsk? Er fra denne filmen. Kjæresten min tror det er Sissel Kyrkjebø som synger den, men vi klarer ikke å finne den på norsk. Om noen har peiling eller selve sangen tilgjengelig hadde det vært zupr åsåmm, lizm. Kan friste med KP og en klem?
Vis hele sitatet...
Etter å ha letet i 20 minutter, kan jeg konkludere med at Sissel Kyrkjebø mest sannsynlig ikke har sunget den. Den er ihvertfall ikke på denne listen. Sett bort fra det, fant jeg veldig lite.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Etter å ha letet i 20 minutter, kan jeg konkludere med at Sissel Kyrkjebø mest sannsynlig ikke har sunget den. Den er ihvertfall ikke på denne listen. Sett bort fra det, fant jeg veldig lite.
Vis hele sitatet...
Hehehe, 20 min ^^. Takk for at du tok deg tid, sjekket den listen men wikipedia på norsk er mindre stabilt enn freak så tenkte det var verdt ett forsøk! Klem sendt som pm.
Vet noen navnet på sangen i begynnelsen av traileren til Den siste Revejakta?