Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1095
Er det noen som har prøvd SOE?

Er rimelig høy voldsfaktor der jah=)

Men jeg trodde ikke det var lovlig å selge slike spille jeg. Se bare på GTA3, hvordan det ble møtt, med salgsforbud(!)



huff, burde vært under gaming. *så ikke*
Sist endret av Preben; 6. mars 2002 kl. 14:52.
Trodde ikke SOE skulle komme til Norge, jeg... At KE Media (eller hva importøren heter) feiga ut etter GTA3 saken. Gaming forumet hadde vel vært en bedre plass for denne threaden, forresten.
Better than thou.
*host*http://www.iblis.nu/forum/showthread...&threadid=5735*host*

Men ja, gleder meg vilt. Blir det første spillet jeg skal skaffe hvis jeg kjøper meg en PS2 i nærmeste fremtid. Virker vilt kult hvertfall.
Spill Norge er fjernt GTA3 <- barnespill. Ta f.eks. AvP2, MYE mer brutalt. Man spiser jo hodet til marinene som alien. Og vi skal ikke engang gå inn på Fantasmagoria elns(husker ikke helt, lenge siden) hvor de har filmet videoer hvor folk blir drept relativt brutalt. F.eks. et drap hvor man pjotter et "grammafon rør" i kjeften på ei dame som er spent fast til et bord. Så finner man fram froskehjerner og noen andre innvoller. så begynner man å proppe ned i grammafon saken og trykke etter med en stokk
State of emergency er dritkult, ingenting kan måle seg med å gå amokk med en kalashnikov og molotov-cocktails på et stort handlesenter... Hehehe. Problemet er vel heller at folk faktisk kan finne på å gjøre sånnt IRL slik de gjorde på columbine high-school osv. Volden alene er ikke problemet så vidt jeg har forstått. At familieminister'n vår heller vil at unger heller skal se Sesam Stasjon og lese Donald enn å gå amokk med granatkastere og kjøre over bestemødre har jeg forsåvidt ikke problem med å forstå. At de ønsker å forby spillene er derimot mer enn jeg fatter...
Sist endret av plumRad; 6. mars 2002 kl. 20:46.
Better than thou.
Hvor faen har du spilt det? Tell me! I'll rip your fucking head of if you don't tell me!! (Nei, jeg har ikke spilt SÅ mye voldspill. Enda. ) Noen som vet om dette også kommer på PC?
Trådstarter
Har spilt det noen dager nå, og det virker litt kult, men samtidig ganske ensformig.... savner bilkjøringa fra GTA3.

Men apropo (spelling)? GTA3, er det noen som har problemer med at spillet "henger" seg?

Jeg kan kun kjøre et begrenset antall biler og ikke overalt uten at det henger seg. Jævlig (!) irriterende siden det ikke går ann å loade på nytt eller.no. Må restarte spillet, noe som tar votter & vinter....

Har foresten hørt om andre som har samme problemet.... fy på dere KE Media!! <---- se carlos - bare 2 utropstegn..
Opprinnelig postet av Carlo
Noen som vet om dette også kommer på PC?
Vis hele sitatet...
ToheGame finner jeg det bare i PS2 seksjonen og jeg har ikke hørt noe om at det skal komme til PC. Får nesten lyst til å kjøpe meg en PS2 når jeg ser alt vi PC-spillere går glipp av. F. eks. GTA 3 (Over et halvt år senere), Metal gear Solid 2, State of Emergency, etc...
Sist endret av Skulleye; 7. mars 2002 kl. 16:42.
Tror VG ga spillet terningkast 2, det er ikke sikkert det fortjener mer heller. Tror nok ikke det er et spill man er hekta på i ukesvis, har desverre ikke spillt det utenom i butikken så jeg veit ikke...
Trådstarter
om det fortjener en toer er opp til den enkelte da, men det er ikke overaskende at et sånt spill slaktes, siden de store avisen nesten er pålagt å drepe det, pga all volden...