Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1264
Noen som har vært borti disse kodein pillene før? http://www.felleskatalogen.no/m/medi...nycomed-560677 ?

Hatt de liggense i skapet hjemme en stund og lurer litt på om det er mulig å få en god rus på de? usikker på om jeg burde prøve å ekstrahere kodeinet fra de eller om det bare er waste om time.
Sist endret av Dodecha; 12. oktober 2013 kl. 11:31.
Husker ikke om det var akkurat dem, men jeg har gått på piller med kodein i i ca en uke pga smerter etter operasjon. Det ble jeg temmelig sløv av, men jeg ble ganske tolerant mot slutten av uken. Ble rett og slett ganske rusa ja, jeg bruker aldri piller eller noen annen rus, bortsett fra noen pils i ny og ne.

Kodeinpiller mot tørrhoste? Det var jaggu stort for smått.
Sist endret av Taurean; 12. oktober 2013 kl. 04:24.
Jeg har gått på disse pillene for kikhoste, kan ikke si at jeg kjente noen spesiell rus av de selv om jeg doblet/3x dosen noen ganger, men det er helt sikkert mulig å få en grei rus på de ja.
Disse trenger du ikke å ekstrahere. Disse inneholder ikke paracetamol, slik som paralgin forte. Heldige du som har rene kodein tabletter. Og ja, du kan få en fin rus av dem. 200-300mg vil holde.