Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1141
jeg har akkurat kjøpt noe de kaller for diazepam. Små hvite runde piller. Men det er ikke noe nr på de. er jeg blitt lurt?
Kjangsen for at du er blitt lurt er der jo alltid. Men jeg vil tippe det du har fått er Bensedin 10mg, som jo er diazepam.
Sitat av Knarq Vis innlegg
Kjangsen for at du er blitt lurt er der jo alltid. Men jeg vil tippe det du har fått er Bensedin 10mg, som jo er diazepam.
Vis hele sitatet...
Ok de funker Tok 3stk så merker det bra. Takk dor svar. Piller er jo som regel med bokstav eller nr eller delstrek så var litt rart. Men det er mye som er rart for å si det sånn
Diaz(epam) er ikke uvanlig å få umerket. Det er derfor vanskelig å si hvilke stoffer det er. Husk å alltid ta piller med forsiktighet, det kan være mye rart også.
Sitat av Suicidaltaco Vis innlegg
Diaz(epam) er ikke uvanlig å få umerket. Det er derfor vanskelig å si hvilke stoffer det er. Husk å alltid ta piller med forsiktighet, det kan være mye rart også.
Vis hele sitatet...
Ja du har helt rett i det. Akkurat i dette tilfellet kjenner jeg de som hadde de,men i fenne bransjen skal man ikke stole på noen!