Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3099
Er det noen som har kunnskap om hva dette stoffet går ut på?

De fleste har vel hørt om det som skjedde i Miami:
http://www.youtube.com/watch?v=rgfisT3DXZY

Finnes dette stoffet i Norge egentlig? Har aldri hørt om det før, og håper det ikke finnes her for å si det sånn.
Tuller du? Det heter ikke "Bath Salts", men Research chemicals. Vi har et helt underforum her dedikert til det.

Det ble også blåst noe ekstremt opp av media. RC stoffer trenger ikke være spesielt farlige, selv om noen av de er det. Det er heller ikke ét stoff, men flere tusen forskjellige stoffer.

http://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=191
Må vel være et Research Chemical?... Eller "legal drugs/highs" som det ble kalt?

ble ofte solgt som badesalt, røkølse osv... for å unngå ansvar om noen døde av det... for det sto "not for human consume" på pakka. men alle røyka det..

kan det være det?

Ninjaedit; Skeetonez er kjappere en lynet
Sist endret av visualn00b; 5. oktober 2013 kl. 15:47.
Har hørt rykter om at mannen var ruset på MDPV, om det er sant vet jeg ikke tho.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Tuller du? Det heter ikke "Bath Salts", men Research chemicals. Vi har et helt underforum her dedikert til det.

Det ble også blåst noe ekstremt opp av media. RC stoffer trenger ikke være spesielt farlige, selv om noen av de er det. Det er heller ikke ét stoff, men flere tusen forskjellige stoffer.

http://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=191
Vis hele sitatet...
Ja ok, jeg visste jo ikke det.
Uff, nå føler jeg emg dum, trodde frem til nå at bath salts var et penere/ryddigere navn på PCP... Av det jeg har sett av mennesker som har tatt for mye PCP så har jeg bare trodd at de var i stand til å spise ansiktene til folk.
Tar jeg helt feil hvis jeg sier mannen som klikket helt hadde skytt enorme mengder med, var det MDPV?
Uansett så ville en hver person blir mongo ved såpass høgt inntak..

Til deg TS, "bath salts" er en felles betegnelse på stoff som selges som bade salt for å kunne bli solgt til folk flest.
Det det egentlig er er syntetisk dop, dop som er blitt "vridd om på" for å ikke være f. eks. kokain, men gi samme effekt.

En får kjøpt dette på nettet, leter du nok i de største byene så finner du sikkert dealere som har slikt.
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Uff, nå føler jeg emg dum, trodde frem til nå at bath salts var et penere/ryddigere navn på PCP... Av det jeg har sett av mennesker som har tatt for mye PCP så har jeg bare trodd at de var i stand til å spise ansiktene til folk.
Vis hele sitatet...
Du er ikke helt på jordet. Det er ikke det samme stoffet, men det er noe av den samme oppførselen. Tipper det er type gælne folk som tar det alt for langt og kræsjer som 9\11 som ender opp nakne i gatene.

med samme type mener jeg ikke afroamerikanere altså. Var bare den første filmen jeg fant
Sitat av theskiesareblue Vis innlegg
Tar jeg helt feil hvis jeg sier mannen som klikket helt hadde skytt enorme mengder med, var det MDPV?
Uansett så ville en hver person blir mongo ved såpass høgt inntak..
Vis hele sitatet...
Nei, det var ikke MDPV. Prøvene viste at han kun hadde brukt Cannabis i dagene før kanibal-hendelsen.
Bath salts er vel en blanding av diverse RCer osv. Er et slags dekknavn der det liksom selges som badesalt men egentlig er ment som dop.

Jeg har selv testet et par forskjellige, både de som skal etterligne en hasjrus samt cola/speed.

Hasjen var forsåvidt grei etter min erfaring, ga en chill rus, dog noe annerledes en vanlig hasj, man føler seg litt rar i huet. Har riktignok hørt at mange har fått psykoser av dette så er vel ikke noe som er verdt å prøve, selv om ingen jeg var med som prøvde det hadde noen negative erfaringer.

Når det gjelder det badesaltet som skulle etterligne speed vil jeg bare anbefale og holde seg laaangt unna, var 15 min med intens euforia og drømmetilverelse etterfulgt av 2 døgn med helvete. Var aldri i nærheten av å miste kontroll eller ta mitt eget liv eller noe slikt som det blir skrevet om i media, men den frykten for eget liv(fikk helt syk hjerterytme), troen på at jeg var fanget i rusen fordi man den ene timen kunne føle seg helt edru for så få en dobbel så sterk effekt som i utangspunktet neste timet var ingen god følelse. Trodde også hele tiden at jeg hørte stemmer og slikt