Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 595
Jeg vet at det allerede finnes en vannpipetråd, men der er veldig mye snakk om andre ting så da lager jeg en ny. Her kan vi dele info om oppsettet vi bruker og helst ikke komme med for mange spørsmål, ihvertfall ikke av typen "er det lov med vannpipe hvis jeg er 12 år" og "hva skjer hvis tollen stopper pakken min" o.l. Enkelte spørsmål om erfaringer med forskjellige produkter er ok, men prøv å hold det on-topic.

Jeg kan begynne:

Vannpipe: Khalil Mamoon Oxidized Zoharia

Kull: Coco Nara og Gaia (synes de er ca like bra). Har vanlig Abo Alabed trekull og div annet som backup. Alt tennes med platetopp på komfyr.

Slange: Brukte Nammor med Mystique ice tip før men slangen ble ødelagt så bruker et ukjent merke for tiden.

Bowl: Bruker stort sett Tangiers Phunnel Medium men Vortex enkelte ganger.

Topp 3 tobakk:

Nakhla mizo blueberry
Nakhla double apple blandet med nakhla mizo mint
Fumari mint chocolate chill

Main supplier: hookah-shisha.com, men har også brukt ebay og andre sider noen ganger.

Rensing: stålull og zalo + piperenser

Snacks: stort sett frukt men sjokolade o.l noen ganger