Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4815
Hey, sitter å lurer litt, før jeg ødelegger det jeg har å kjører på så tenkte jeg å spørre først;
Noen som har prøvd dette, å ta et par roche10, og røyke seg et par trekk i samme slengen?
Vet det sjeldent er lurt å mixe sånn med rusmidler, men kan jo være en god kombinasjon?

Diskuter
Jeg drakk en øl eller to, hev innpå noe Nitrazepam og fyrte meg noen piper med hasj. Det endte med en helt fantastisk følelse i hele kroppen der jeg bare satt og stirret tomt ut i luften mens jeg hørte på Pink Floyd og gliste over hvor herlig det var.

Min konklusjon: For all del prøv, men tåler du lite av benzo fra før av så ville jeg vært ekstra forsiktig første gangen selv om dette etter min forståelse burde være nokså safe i forhold til mye annet. Alle benzoer jeg har prøvd i kombinasjon med Cannabisprodukter har forbedret seg rent rusmessig, mener jeg da...

PS Får du nesten ingen effekt av benzodiazepiner til vanlig vil jeg anbefale litt alkohol for å potensiere effekten. Legger du til litt hasj oppå dette igjen vil du sitte igjen med en meget interessant rus, men vær veldig forsiktig med alkohol og benzo, sjekk om du i det hele tatt tåler det før du skyller ned en haug med piller med sprit for så å røyke hasj Har selv endt opp liggende på ett loft ropende etter hjelp, men egentlig så koste jeg meg da... Ville bare ha selskap tror jeg

Kos deg, men take care
Benzo + cannabis vil etter min erfaring drepe litt av de psykedeliske virkningene og gjøre deg så og si immun mot noia, mens du blir mer beroliget, får en mer behagelig rus og blir litt mer "ute".
benzo tar alle skarpe kanter av hasjen og gir deg en ro som gjør at du kan oppleve rusen fullt ut uten å holde igjen. men samtidig er det verdt å nevne at benzo abstinenser er ganske leie i forhold til "bare" hasj abstinenser.

lurt å tenke seg godt om før man kaster seg i det med andre ord.
Og du kan regne med å bruke en del mer hasj enn vanlig, benzoene gjør at du kan røyke deg inn i evigheten.
▼ ... flere år senere ... ▼
Denne kombinasjonen er vel kanskje den beste av narkotiske stoffer
Etter jeg prøvde den kombinasjonen har jeg aldri gjort noe annet. Jeg får vanligvis en veldig kjedelig fysisk reaksjon når jeg røyker, skjelver, svetter, og det kribler overalt på huden. Med et par sobril er det null problem og bare kos.

Men det er meg da, alle har jo forskjellige reaskjoner.
Vil advare folk som får negative effekter av hasj mot å dempe dem med benzo. Jeg gjorde dette med imovane, fikk en helt sykt digg rus, gjorde dette kanskje 5 ganger på rad. Så røyka jeg uten imovane, og det førte til at jeg havna i en fucka sinnstilstand som har vart i 2 år nå. Nå er ikke imovane benzo, men z-hypnotika, som uten tvil er en mer spesiell form for stoff, men alikevel. Hvis dere ikke liker hasjrusen alene er ikke hasj noe for deg.
Sist endret av bloodshotEyes; 5. oktober 2013 kl. 18:21.
Så det er skadelig å blande disse to stoffene???
Skadelig? Kommer vel an på hvordan du definerer det. Men jeg har gjort det noen ganger. Og har fått en deeeilig rus. Har ikke vært skadelig for meg, som jeg har merket.
Jeg vet ikke mer enn hva jeg allerede har sagt. Hvis du nyter hasjrusen uten benzo tror jeg du er utenfor faresonen.. Men hvis du er som meg, som fikk bad trip hver gang jeg røyka men en sinnsykt bra rus sammen med piller, er det neppe lurt å fortsette.
Faen...hvorfor ikke??

Jeg mener, hvis cannabis utløser panikk og sånn, så er jo benzoer MOT panikk og sånn lol. Så det skulle jo gå som hånd i hanske xD

Mange som gjør det leser jeg på google, spesielt i USA
Har brukt cananbis sammen med tramadol og paralgin forthe;
PF + 1 jay ble jeg helt ute av, på en god måte. Følte også den totale rusen ble mye lengre.
Tramadol + 1 jay ble bare utrolig digg. Helt fantastisk følelse.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Så det er skadelig å blande disse to stoffene???
Vis hele sitatet...
Det er benzodiazepiner altså de beroligende tablettene som er farlig over tid,fordi når man etterhvert tåler mer og mer og toleransen stiger så er man plutselig blitt avhengig og dette er mye vanskeligere å jævligere å slutte med enn det hasj er alene
Var bra pillefjern på 5 x 7,5MG og en sixpack, endte jo såklart opp i blackout. Etterpå fant jeg ut at jeg hadde vært hos en kompis og tatt et par bra trekk på bongen. Men det var jo såklart etter at jeg våkna opp med spypøler OVERALT i kåken. Hadde også et uforklarlig brennmerke på tvers av hånda som jeg ikke fant ut hva kom av før et par dager etterpå, da fant jeg salamipakke i microen og en halvbrødpakke i vaskemaskinen. Hadde tydeligvis rista brød!

Never again.