Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2661
Hei, jeg var ute på fest med en kompis igår som tok en pille MDMA. Like etterpå blir det et slagsmål og politiet blir innvolvert. Kompisen min blir etterhvert ganske høy og klarer ikke takle alle menneskene og musikken/lys showet og går bort til politiet og spør om de kan kjøre han til legevakten. Han har ikke vært i kontakt med politiet siden, og de nevnte ikke noe om konsekvenser.
Kan det hende de kontakter han senere?
Blir vel litt vanskelig å svare på om de kontakter han eller ikke.
Hvor gammel er han? Sa han til politet hva han hadde tatt?
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Blir vel litt vanskelig å svare på om de kontakter han eller ikke.
Hvor gammel er han? Sa han til politet hva han hadde tatt?
Vis hele sitatet...
Han er 18 år gammel. Han sa bare han hadde brukt dop, men det var ikke vanskelig å se, gutten ristet jo
Sitat av ikkebra Vis innlegg
Han er 18 år gammel. Han sa bare han hadde brukt dop, men det var ikke vanskelig å se, gutten ristet jo
Vis hele sitatet...
I en sånn situasjon, kan det helt fint hende at politiet har vært mer interesserte i å få vedkommende i sikkerhet enn å bøtelegge. Hvordan opplevde han fokuset til politifolkene selv? Forhåpentligvis hører han ikke noe mer.
*En venn*, den har vi hørt før....

Men fra spøk til revolver, kan hende at politiet bare synes det var positivt at han sa ifra og at de ikke gjør noe mer med det. Ikke alle politimenn som er ute etter å ødelegge for unge mennesker
Tviler litt på at det får noen konsekvenser. Det sender litt feil signaler om politiet velger å straffe en som oppsøker de frivillig for å få hjelp.
Sist endret av Flue; 6. september 2013 kl. 17:06.
Takk for mange gode og positive svar
Det kommer helt an på hvem du møter i politiet vil jeg tro

Noen vil nok omtrent legge deg i jern på stedet, mens andre vil gjøre det fornuftige og hjelpe deg...høres ut som om dette var bra politifolk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, folkens!
Jeg og Flue tenker oss på et Rave om ikke så altfor lenge. Jeg kicker alltid bare på MDMA, og har snakket mye om å teste det sammen med 2c-b for en litt annerledes feng. Hva ville dere anbefalt av dosering på disse to stoffene når de skal kombineres? Jeg tar aldri noe over 125mg i en drop med disse krystallene da de er så utrolig rene, og jeg veier veldig lite. Er også ganske følsom for 2c-stoffer. 10mg nasalt med 2c-b var altfor mye (det ble jo bare slitsomt). Tanker?
Sist endret av Lucy In The Sky; 9. oktober 2013 kl. 15:29.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hei, folkens!
Jeg og Flue tenker oss på et Rave om ikke så altfor lenge. Jeg kicker alltid bare på MDMA, og har snakket mye om å teste det sammen med 2c-b for en litt annerledes feng. Hva ville dere anbefalt av dosering på disse to stoffene når de skal kombineres? Jeg tar aldri noe over 125mg i en drop med disse krystallene da de er så utrolig rene, og jeg veier veldig lite. Er også ganske følsom for 2c-stoffer. 10mg nasalt med 2c-b var altfor mye (det ble jo bare slitsomt). Tanker?
Vis hele sitatet...
26oct dere stikker på rave? XD
Siden du er så følsom på 2cstoffene ville jeg kanskje prøvd en 2-3mg kanskje. Tok med et par venninner på rave med rundt den mengden(da 2c-e...) og det funket fint for oss alle. De hadde delt en mdma-kapsel mens jeg tok en hel.
Funket liksom akkurat nok til at det ble litt tracing på lys og så fikk man følelsen på musikken på en annen måte.
Hva med å teste kun den rene 2c-b'en rundt de doser i forkant?
Rundt 10-15mg 2c-b er en fin dose kombinert med 125mg mdma, men kan være ganske individuelt. (Drops)
Husk og spis en god middag & HF
politiet er grei sånn. Jeg gir de mye mas, jeg vet, men ambulansen og folk som er redd kødder de ikke med. blit forbannet hvis dette får følger.
Sitat av monoxide Vis innlegg
Rundt 10-15mg 2c-b er en fin dose kombinert med 125mg mdma, men kan være ganske individuelt. (Drops)
Husk og spis en god middag & HF
Vis hele sitatet...
Føler at å spise en god middag før å droppe 2c-stoffer blir så jævlig waste. Spørs jo litt hvor lang tid det går liksom, men jeg opplever at man bør faste en 5timer før man dropper. (Helst lenger, men det er jo klart det er kjekt med mat)
Hvis det var dere som tilkalte politiet så ser de på det på en helt annen måte enn hvis de hadde tatt en random narkis på oslo s. Han kommer sannsynligvis ikke til å høre noe fra dem. De er ikke (lært opp til å være) bøller, de er her for å passe på at alle har det bra, de kjører ikke rundt på leting etter folk som har tatt litt MDMA på en fest. Litt kardemommeby, men det ligger en sannhet bak det.