Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2422
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg tok litt minus i 14-tiden. Ikke store mengdene.

Nå når jeg skal sove har jeg målt oksygenmetningen for jeg følte meg litt rar. Nå føler jeg meg bedre, men jo mer jeg slapper av og holder på å sovne så faller oksygenmetningen. Den faller nå til 95% når jeg halvsover (så skvetter jeg til og sjekker pulsoksymeteret, og da øker metningen igjen fordi jeg våkner mer til igjen).

Jeg vet jo ikke hvor mye den evt. Vil falle når jeg sovner helt. Burde jeg holde meg våken en stund til for å sikre at pusterefleksen ikke er nedsatt? Er ganske trøtt.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er det sikkert mange her som kan svare deg og som vet hva de snakker om, men er du selv i tvil ikke glem at du kan ringe 116 117 og få helsehjelp/helseråd ved legevakt
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå er det sikkert mange her som kan svare deg og som vet hva de snakker om, men er du selv i tvil ikke glem at du kan ringe 116 117 og få helsehjelp/helseråd ved legevakt
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har ruset meg litt i dag for har egentlig sluttet, så kan ikke ringe.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil ikke at noen skal vite du har ruset deg? Hvis du ringer helsehjelp så trenger du ikke si hvem du er, kan fremdeles være anonym.
Ingenting å være flau over!

Ring, og du får bedre svar hos dem enn her
Jeg kan ikke svare konkret på det du spør etter. Men så at 95-97 er sovende ung person.
93% laveste normalverdi
kilde

Men at du tar en telefon og sier det som det er tviler jeg på vil ha noe konsekvens. Hvor mange telefoner tror du ikke de får iløpet av en dag som omhandler rus ?

Har du noe sykdommer, ettersom du har mulighet til å måle oksygenmetting ?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De ser jo nummer jeg ringer fra, og da sikkert navnet? Er kjent på legevakten fra før av så vil ikke ta noen sjanse.

Jeg har ingen sykdommer, men har både pulsoksymeter og blodtrykksapparat. Brukte det for å overvåke meg selv eller venner før da jeg ruset meg hardt.
Forstår!
#31# og så nummeret gjør vel at du ringer skjult nummer ?

Var sånn back in the days iallfall.
Legg deg sideveis vis du spyr so gjør du det vert fall ikke i kjeften
Jeg kan ingenting om dette her. Jeg vil bare si at hvis du gambler, så øker sjansen for at du taper før eller siden. Så det beste er å ikke gamble. Hold deg våken til du føler deg trygg på at oksygenmetningen forholder seg stabil så du kan sove trygt.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sovnet i to-tiden etter å ha følt det var stabilt en stund så gikk bra.
med tanke på at du ikke ville oppsøke profesjonell hjelp tror jeg du gjorde det beste ut av situasjonen ved å holde deg våken til det stabiliserte seg.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
med tanke på at du ikke ville oppsøke profesjonell hjelp tror jeg du gjorde det beste ut av situasjonen ved å holde deg våken til det stabiliserte seg.
Vis hele sitatet...
Ja, det var nok det beste, selv om det sikkert ikke var så ille at jeg hadde pustet farlig lite, men man vet jo aldri.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det var nok det beste, selv om det sikkert ikke var så ille at jeg hadde pustet farlig lite, men man vet jo aldri.
Vis hele sitatet...
det jeg tenkte også, bedre å være så sikker man kan for å prøve unngå og havne i statistikken
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vil ikke at noen skal vite du har ruset deg? Hvis du ringer helsehjelp så trenger du ikke si hvem du er, kan fremdeles være anonym.
Ingenting å være flau over!

Ring, og du får bedre svar hos dem enn her
Vis hele sitatet...
Så var det nummervisning da. Dem ser hvilken telefon du ringer fra. Så for å være anonym må du låne en telefon fra en du ikke kjenner og ringe fra et sted du ikke ferdes til vanlig.
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Minus = heroin?
Vis hele sitatet...
ja
minus = demper av sentralnervesystemet
heroin
benzo
alkohol
innsovningstab
omega-3 fiskeolje

pluss = booster nervesystemet
amfetamin/meth
koffein
sukker

osv..
Sitat av penelope Vis innlegg
minus = demper av sentralnervesystemet
heroin
benzo
alkohol
innsovningstab
omega-3 fiskeolje

pluss = booster nervesystemet
amfetamin/meth
koffein
sukker

osv..
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hørt noen si minus om benzo og alkohol. Minus har kun vært omtalt av diverse opiater.