Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 608
Hei!

Lastet ned torrent, innstallerte spillet (skrev inn serial-key, og den fungerte)
Når jeg trykker på "play" så kommer det opp en pop-up fra EA-games om å skrive inn hele serial-keyen på nytt. Når jeg gjør dette fungerer det ikke, den samme pop-upen kommer opp på nytt..

[COLOR="Red"]noen tips?[/COLOR]
Sist endret av kaffesup; 8. juli 2009 kl. 13:36.
avinstaller, les info en gang til, installer på nytt
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av kaffesup Vis innlegg
Hei!

Lastet ned torrent, innstallerte spillet (skrev inn serial-key, og den fungerte)
Når jeg trykker på "play" så kommer det opp en pop-up fra EA-games om å skrive inn hele serial-keyen på nytt. Når jeg gjør dette fungerer det ikke, den samme pop-upen kommer opp på nytt..

[COLOR="Red"]noen tips?[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Du har sannsynligvis glemt å kopiere cracken.
Ticks har helt rett, du har glemt cracken. Om du husker cracken, blokkerer det EA-Games serial-key vinduet.
Prøv på gamecopyworld osv, eller bare google Godfather II crack.

Men vil tro det ligger en i mappen du lastet ned.
Trådstarter
3 0
jeg kopierte cracken og la mappa "crack" i den nye mappa (programfiler > EA games > Godfather II) er detter riktig?
Sitat av kaffesup Vis innlegg
jeg kopierte cracken og la mappa "crack" i den nye mappa (programfiler > EA games > Godfather II) er detter riktig?
Vis hele sitatet...
Ja, du skal bytte ut GodfatherII filen eller hva den heter med den orginale i mappen. Du burde nok heller følge instruksene på readme filen med cracken da.. Står nok noe der.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
hvis du høyreklikker på ikonet på skrivebordet og velg "åpne filplassering.." eller noe sånt, så åpner ett vindu seg og da limer du bare craken inn der.

da skal du få opp ett vindu der det står om du vil erstatte orginalen, kopiere og beholde orginalen og en til trur jeg.
da velger du erstatt orginalen og da skal spillet fungere

vært sånn på alle mine spill med crack iallefall

ops, apu var før meg gitt
Sist endret av sengetøv; 8. juli 2009 kl. 13:58. Grunn: apu var før meg der gitt:p
Trådstarter
3 0
Tusen takk for hjelpen! Funker nå :-)
Hadde ikke byttet ut exe.fila, bare kopiert hele mappa "crack" og lagt inn..
Litt noob på nedlasting av spill enda.

takk
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
bra du fikk det til å fungere da

og til senere anledninger, readme filen er der for en grunn
Det er ikke i alle tilfeller det følger med readme filer heller da.