Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1256
Hei!

Noen her med erffaringer rundt Lag Fix til Samsung Glaxy S?
Det er ikke et stort problem med hastigheten på mobilen, men den er litt treg til å åpne apps.. Så litt på Voodoo Lag Fix som virket greit å utføre, me er det noen negative greier som kan oppstå.. Kan jeg f.eks oppgradere til 2.3 når den tid kommer?

Også har det vært litt rot rundt dette, men må jeg roote tlf for å Lagfixe den?

Når alt kommer til alt, anbefaler du meg å gjøre dette? Som sagt ikke et stort problem, men hvis dette faktisk fungerer, og jeg ikke tar noen risikoer er det vel bare å gjøre det?
▼ ... over en uke senere ... ▼
sjekk ut denne tråden. Tror du skal få svar på det meste der.
Gjennomførte ein lagfix på mobilen min i går faktisk, tok ein reflash frå japansk 2.2, tilbake til norsk 2.1, og oppgradering gjennom Kies til norsk 2.2. Første eg gjorde etter at oppgraderingen var ferdig var å laste inn Voodoo lagfix i Odin og flasha, trenger ikkje root-tilgang for det. Etter nesten eit halvt år med Galaxy S så er den nå sånn som den burde vere! Ryktene seier at firmware 2.2.1 vil fikse lag-problemet, men eg gadd ikkje vente lengre. Mobilen er som ny! :-D
Spørsmåle er da: Funker Angry birds ? :P