Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1120
Ouff, tok 4 imovane igår, veldig dumt - men jeg blir så desperat når jeg ikke får sove pluss «rusen» i den pilla funker fjell..

Tok 6 en gang. Er det mulig med overdose eller død av imovane?
Ved overdose kan varierende grad av symptomer fra sentralnervesystemet, fra døsighet til koma, forekomme, avhengig av hvor mye som er inntatt. Det er nok mulig, i store mengder.
22,5mg regnes som overdose av dette stoffet(felleskatalogen), men det skal svært store mengder for at dette skal bli farlig. Men sammen med andre preparater som har cns depresjon, kan forgiftningen bli større i mindre mengder. Alkohol og imovane sammen f.eks.
Uten så mye forklaring kan jeg si jeg har overlevd 60stk imovane 7,5mg på en gang. Alene, uten andre rusmidler altså. Det viser at imovane er ganske safe ALENE. I blanding med andre sløvende midler som alkohol eller heroin er det helt anderledes.

s