Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 6656
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg har en pakke med paralgin forte og en pakke med tramadol liggende. Hvilken av disse vil gi best eufori/oppstemthet når man er litt nedfor?

Thx for svar!
Tramadol er vinner'n i min bok.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Paralgin Forte kunne hatt mye samme effekt som Tramadol, men; du trenger såpass mange at Paracetamolen blir et problem. Det er også mange mennesker som får lite/ingen effekt av Kodein.

Tramadol vil funke greit, og vil gi bra eufori. Det er også mindre skadelig så lenge du ikke overdoserer.

Små doser Tramadol kan fint kombineres med Cannabis, evt en til to enheter med alkohol for enda bedre eufori.

NB: Aldri overdriv inntak av opiater, og ikke kombiner med høyt alkoholinntak; det kan i værste fall føre til pustestans og død.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol! Helt klart. Prøv å kjenn etter litt når du tar de.
Jeg var dypt deprimert etter ett samlivsbrudd, og fikk disse for ryggen. Fløy rundt å var eurforisk og glad, var helt surrealistisk.

Ikke ta mye på en gang. Begynn pent med en eller kanskje to, og ta litt og litt. Du får visst høyere biotilgjengelighet av tram hvis du allerede har det i kroppen, pluss at det tar litt tid før det virker. Kos deg!
Takk for svar alle sammen!
Da blir det nok tramadol, men åssn er det med kvalme og sånt på de? Blir man syrekvalm av 1 tramadol? Og hvordan kan jeg evt hindre det?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kvalme og kløe er bivirkninger som øker med doseringen. Skal være lite kvalme ved kun 1stk 50mg, men dette er veldig individuelt.

Kvalmen kan uansett håndteres ved å ligge helt stille i en komfortabel posisjon.
Oxycondone
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke mye med tram, mye verre med Paralgin i min erfaring. Drikk og spis litt før du tar for mye, du kan miste matlysten.

Det kan også være kjekt å ha noe å gjøre. Hovedforskjellen på de 2 preparatene er at tram gjør deg gira, Paralgin gjør deg sløv. Sånn veldig forenklet.

Musikk blir veldig bra på tramadol. Ta på deg headsettet og gå deg en tur i sola når de kicker inn
Men hva mener du med gira? Mener du som i stimulerende?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Det er snri egenskaper i den som gjør deg litt stimulert
Men er det såpass stimuli at man får angst?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er iallfall ekstremt sjeldent. Men ikke ta det før du skal sove
Jeg er den uheldige som får angst av Tramadol, aner ikke hvorfor. Til og med små doser gjør at jeg rykker til, blir nervøs. Kan godt være at det kun er psykisk altså, men sånn reagerer iallefall jeg.

Bruker CWE på Paralginforte, og blir euforisk og deilig avslappet av kodeinen. Virkelig elsker det.

Men jeg er nok en av de veldig få (med tanke på effekten Tramadol gir meg).
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har det skjedd hele tiden eller etter bruk over tid?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm.
Har to pakker med 50 mg Tramadol.

Får folk en eufori av disse pillene.
Skulle bruke de mot smertelindring. Men droppet de. Ligger bare i hylla.
Jeg har bare erfaring med PF og da ekstraherer jeg ut kodeinet slik at man slipper å gi leveren juling med all paracetamolen. Sjukt digg rus og fyrer man en på toppen er det bliss!
Jeg stemmer for PFer, legg de i litt varmt vann i et lite glass og rør rundt og så sett den i kjøleskapet til den er kald, da ligger all paraceten på bunn. Så bare drikker du forsiktig av det på toppen bortsett fra pulveret i bunn, litt pulver går bra. Ta det sisten vatnet gjennom kaffefilter om nødvendig. Jeg ville brukt denne metoden om du tar 5 eller flere tabletter.

4stk går fint som de er. Best å ta kodein i en stor dose, for den funker dårligere å dele opp i smådoser pga noe enzymer i kroppen som trengs for å gjøre det om til morfin i hjernen.....

Vær forsiktig med andre stoffer om du har tatt tramadol tidligere på dagen da stimulien den gir kan funke dårlig sammen med andre stimulanter, og det er lettere å ta overdose på en rekke stoffer med tramadol i kroppen. Tramadol kan gi angst, og skjelvinger alene for visse personer.

s
Stemmer for Tramadol. Står fast på begge men tramadol gir meg en helt annen virkning. Kanskje jeg er en av de som ikke reagerer så mye på kodein. Tar alltid tramadol på tom mage og gjerne sammen med brus eller kaffe da jeg føler det forsterker eller får raskere virkning. Aner ikke hvorfor, kanskje det er noe jeg bare har for meg!
Sist endret av synkri; 27. mars 2018 kl. 14:14.
Brus eller kaffe er et must til piller, da bruser de opp i magen så det virker fort.

s
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et spm litt på siden, tok en 10mg oxycondone kl15, mot ryggsmerter. Må vel være greit å ta en pils eller to sånn ved 21 tiden, noen som har erfaringer.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halveringstiden er ca 3 timer så det er ikke mye oxy igjen etter 6 timer, ca 2,5mg.

Skal gå fint å drikke en pils eller to kl 21, men burde alltid se an formen.

Viktig å ikke drikke seg dritings med opiater i kroppen, selv små mengder kan være farlig kombinert med høyt alkoholinntak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halveringstiden er ca 3 timer så det er ikke mye oxy igjen etter 6 timer, ca 2,5mg.

Skal gå fint å drikke en pils eller to kl 21, men burde alltid se an formen.

Viktig å ikke drikke seg dritings med opiater i kroppen, selv små mengder kan være farlig kombinert med høyt alkoholinntak.
Vis hele sitatet...
Okei, det høres bra ut. Da ser jeg ann formen å tar en kald en, takker så mye for raskt svar
Tram! Alle dager i uka. Spesiellt over kodein. Ugh.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tramadol gir meg angst, paranoia og kvalme i selv små doser.
Kodein gjør meg behagelig avslappet, og er å foretrekke for min del.
tramadol?? å det finnes ett univers av opioder som er bedre enn begge to..personlig favoritt er metadon..
Sitat av insomniak Vis innlegg
tramadol?? å det finnes ett univers av opioder som er bedre enn begge to..personlig favoritt er metadon..
Vis hele sitatet...
Smaksak!

Etter att ha vært borti sub, morfin, kodein, heroin, och ett par kopper opium te är tramadol fortfarande favoriten.

Av någon anledning locker hverken metadon eller fentanyl, uansett komposition, det aller minste.
Tramadol er virkelig euforisk og deilig etter min mening, i hvertfall de 2 gangene jeg testet det i 2014. Sigaretter er forøvrig en veldig sikker vinner på tramadol, etter min mening mye bedre enn på MDMA, et stoff hvor mange tilsynelatende elsker sigg, noe jeg aldri helt har følt selv for å være ærlig.
Tramadol i kombinasjon med Kodein (eller et annet opiat), pluss en liten dose benzodiazepin ved siden av, mtp at Tramadol kan utløse kramper eller i verstefall epilepsi hos enkelte. Altså 5mg Diazepam er mer enn nok.