Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 905
Hei, skal på ferie til asia. Får Sobril en skjelden gang for angst, liker heller ikke å fly. Å går på remeron i tilegg. Kan bare ringe så fikser legen resept slipper å bestille time.

Så tenker at d ville være lurt å ha d for hånd. Spm er som følger, hvordan er det å ta med medisiner til utlandet? Nermere bestemt thailand? Er det nok med esken og lappen som er klistret på eller trenger jeg noe mer dokumentasjon?

Og tror dere sobril kan hjelpe på flyskrekk eller hadde dere bedd om noe sterkere? Ikke noe innspist men blir jo ikke særlig rusa på sobril akkuratt. Hadde vert greit å sluppet å sitte å riste i 12timer blir sliten av det.

Tips stoffer ting som kan hjelpe mot flyskrekken? Har panikkangst men er ekstra ille på fly. Vanligvis går det fint uten noe som helst beroligende viss jeg befinner meg på bakken hehe.

Tips og svar mottas med takk!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Veldig enkel sak å ta med seg (lovlige) medisiner over landegrensen. https://helsenorge.no/legemidler/medisiner-pa-reise
Sist endret av nso; 10. april 2018 kl. 17:23.
Du går til legen din og får med en medisinliste.