Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 970
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har vert mye i rusmiljøet før, tatt mye piller, pulver, hasjisj og forskjellig. Var clean fra oktober midten cirka, og til førsten av januar da jeg tok to J's før en lang ferie, funket bra ingen positiv test. Så i førsten av mars var jeg med på litt speedy gonzales med gutta. Vanna ut testen og fikk negativt på testen (går på 6mnd førerkort urinprøver).

Men så til casen...
Her på tirsdag så røyka jeg og dama sånn 2,5g delt på to, og tok cirka 2-3 g amf til sammen. Vi var våkne hele natten og til neste kveld før vi sovnet i 12-01 tiden og våknet 11 på morningen, da vi skulle sove så fikk hu helt panikk og lurte på hva faen som skjedde med a, hu så masse forskjellige farger og en del forskjellig rare ting. Vi tok lsd sammen for cirka 1,5 mnd siden ellernoe, rart om det hadde vert flashback, for da hadde jeg vel fått det hvertfall en gang på de 1,5 måndene? Vi lå i senga og bare hva faen var det i den J'en??
Og i går, da jeg skulle sove var det sykt rart. Vanskelig å forklare. Jeg så vekslende svakt og sterkt lys i veggen, hørte masse stemmer og høyfrekvente lyder, nesten som "hvesing" eller noe.. og når jeg holdt på å sovne fikk jeg skikkelig "adrenalinkick"... kjentes også ut som bena var lamme noen ganger. wtf

Har blitt diagnosert paranoid schizofreni og går på seroquel 800mg hver kveld og remeron.. Merkelig at dette skulle vert noe psykosesympt skjer når jeg tar anti-psykotikum?
En rekke faktorer tyder på, at schizofreni er at det bl.a. er alt for mye dopamin i den frontale hjernebarken (altså hjernen rett bak pannen). Og mye av de antipsykotiske midlene virker, nettopp ved å senke dopaminnivået i hjernen.

Amfetamin har som virkning, at den øker mengden noradrenalin og dopamin i hjernen. Derfror er amfetamin og kokain noe av det verste du tar, hvis du sliter med schizofreni. Ta heller det, din psykiater sier du bør ta.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
En rekke faktorer tyder på, at schizofreni er at det bl.a. er alt for mye dopamin i den frontale hjernebarken (altså hjernen rett bak pannen). Og mye av de antipsykotiske midlene virker, nettopp ved å senke dopaminnivået i hjernen.

Amfetamin har som virkning, at den øker mengden noradrenalin og dopamin i hjernen. Derfror er amfetamin og kokain noe av det verste du tar, hvis du sliter med schizofreni. Ta heller det, din psykiater sier du bør ta.
Vis hele sitatet...
Hmm.. okay, det visste jeg ikke