Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 949
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte en vaper i sommer.
Blant dette kjøpte jeg "toppen" som heter uwell crown 3, og den lekker noe forferdelig. Er det noe jeg gjør galt, eller er det noe feil med den?

Takk for alle svar.
skrur du igjen luftinga når du fyller på veske?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Morgul Vis innlegg
skrur du igjen luftinga når du fyller på veske?
Vis hele sitatet...
Eeeh, usikker, har aldri tenkt på det.

Hva har det å si?
Det har noe med trykket å gjøre i beholderen som endrer seg når du skrur av topplokket. JEg måtte det med min Crown 2 hvis ikke begynte den fort å lekke. Også relativt vanlig issue ved rta`er.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Morgul Vis innlegg
Det har noe med trykket å gjøre i beholderen som endrer seg når du skrur av topplokket. JEg måtte det med min Crown 2 hvis ikke begynte den fort å lekke. Også relativt vanlig issue ved rta`er.
Vis hele sitatet...
Hvordan retter jeg opp dette da?

Tømmer jeg ut det som er i, og tetter luftinga før jeg fyller på?
Riktig, men du trenger bare å stenge av luftinga før du gjør noe annet. Vesken som er i tanken kan du beholde. Når luften er stengt så fyller du opp tanken på vanlig måte og så skrur på topplokket. Når alt det er gjort så kan du åpne luftinga.

Ellers kan du prøve å ha noe dopapir inntil luftinntaket og så blåse i munnstykket. Ikke for hardt. Du vil se at det kommer juicerester på papiret. Greit å gjøre det hvis tanken har lekt etc
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Morgul Vis innlegg
Riktig, men du trenger bare å stenge av luftinga før du gjør noe annet. Vesken som er i tanken kan du beholde. Når luften er stengt så fyller du opp tanken på vanlig måte og så skrur på topplokket. Når alt det er gjort så kan du åpne luftinga.

Ellers kan du prøve å ha noe dopapir inntil luftinntaket og så blåse i munnstykket. Ikke for hardt. Du vil se at det kommer juicerester på papiret. Greit å gjøre det hvis tanken har lekt etc
Vis hele sitatet...
Tusen takk for hjelpa!