Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 7783
Ønsket meg Cards Against Humanity til jul, og til min store overaskelse klarte altså min kjære mor å finne det på nettet og bestille det.

Spenningen var stor da jeg forsiktig rev av gavepapiret, da jeg kjente igjen de ikoniske CaH kortene på baksiden av pakken ble gleden for stor og jeg rev av resten av papiret i vilt hysteri. Mamma ble selvsagt veldig glad da hun så reaksjonen min, men så leste jeg de første bokstavene, som var Anti-Human, og så under at det var Cards Against Humanity på norsk, jeg kjente så hele gleden min falle og ble fylt med skuffelse og forvirring. Kan bare tenke meg hva mamma tenkte da hun så den plutselige endringen i meg.

Så nå lurer jeg på om noen har noen erfaring med den norske utgaven. Har spilt den engelske mye før, og vet det er noen kort som kan være vanskelige, personer vi ikke har hørt om osv, men føler norsk utgave kan bli litt for kleint/teit. Vet heller ikke om det finnes utvidelsespakker på norsk, slik det engelske har. Lurer nå veldig på om jeg skal sende pakken tilbake til forhandleren og få bytta den til engelsk isteden, tanker?

TL;DR: Fikk norsk versjon av Cards Against Humanity, bytte til engelsk eller beholde?
Se på det som en utvidelsespakke de ikke får i England også blander du de med engelske...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Syns norsk versjonen er absolutt noe du kan bruke. har spillt Cards against flere ganger, og det største problemet er at ikke alle er like flinke i engelsk. litt kjedelig å komme med det best kortet og så fumbler han som leser det opp siden han ikke klarer å utale colonoscopy