Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2254
hei. har en samsung smart tv på tv-stua.

jeg kan sende via iphonen min til tvn når jeg sitter på youtube osv.

men får ikke til dette via maccen. er det mulig?



har appletv på stua, men hadde vært greit å kunne sendt det rett til tvn bare så slipper jeg å kjøpe en apple tv til : )
Hva med en chromecast? De er mye rimeligere.
Hostinger.no
72 3
ChromeCast eller Apple-TV eller så kan du kjøpe en slags HDMI-Formator som du stikker i Macbooken også stikker du HDMI kabelen inni denne såkalte dingsen så får du HDMI tilkobling fra mac til tven.
Trådstarter
har allerede den hdmi-overgangen men vil ha noe trådløst


googlet chromecast nå.. de var jo veldig rimelige. da er det sikkert enklest å bare kjøpe en slik
Sitat av -Robin- Vis innlegg
har allerede den hdmi-overgangen men vil ha noe trådløst


googlet chromecast nå.. de var jo veldig rimelige. da er det sikkert enklest å bare kjøpe en slik
Vis hele sitatet...
Har både chromecast og apple tv. Chromecasten i stua å appletven på rommet, å må si at jeg liker appletven MYE bedre. Et klikk å du har mac-skjermen din på tven, funker helt supert.
Nå har jo chromecast å fått støtte for popcorntime, men syntes fortsatt appletven funker bedre Men fornøyd blir du nokk uansett!

Må sist nevne, det er ganske problematisk å streame filmer som du har på macen til chromecast, noe som funker optimalt å gjøre på AppleTv!
Sist endret av FellowMellow; 8. mars 2015 kl. 23:45.
Til film og tv-serier osv er PLEX en perfekt kombinasjon, kjører det på min Mac og Samsung-tv. Og det er gratis.
Chromecast er sikkert bra dersom oppløsning ikke har noe å si. Trådløset på over 576p er kanskje ikke så realistisk?

Sitat av ScoopeX Vis innlegg
Til film og tv-serier osv er PLEX en perfekt kombinasjon, kjører det på min Mac og Samsung-tv. Og det er gratis.
Vis hele sitatet...
Kjører samme opplegg som deg, har MacMini og PS3 koblet opp direkte i TVen, begge funker gull, med eller uten PLEX.
Sist endret av nudo; 9. mars 2015 kl. 07:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.