Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1891
hei. min iphone 4s begynner å bli sliten nå..

ser de selger iphone 5 på elkjøp til 3000kr nå.

vet også av en brukt 5s, en jeg kjenner som selger. han skal også ha 3000.

er ikke så veldig interessert å bruke så mye mer penger enn dette... samtidig så frister det med nytt framfor brukt. kjøpte den jeg har nå brukt og den har fungert fint enda. den forrige jeg kjøpte begynte å kødde med knappene osv ganske fort...


hva ville dere valgt? hva er egentlig forskjellen? er det kun det fingeravtrykkgreiene? det har jeg ikke bruk for føler jeg.

ser den ene har a6, den andre a7 prossessor. merker man noe til dette i praksis?
Jeg gikk fra 5 til 6 og "fingeravtrykkgreiene" er rett og slett strålende og man klarer seg ikke uten etter å ha prøvd det.
Jeg har merket stor forskjell på 5 og 5s med den nye oppdateringen. Så dersom du skal være up to date, anbefaler jeg nyere enn 5s.

Jeg har nå en 6'er, og kan på det varmeste anbefale den. Ja, noen lapper mer, men så holder hardwaren forhåpentligvis lenger også.