Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1382
Hei!
jeg jailbreaket nettopp min iphone 4s. Har enda ikke lastet ned noe ifra cydia. Når jeg trykker på en av tweaksene og går på screenshots, kommer det loading på toppen også fryser hele greia! klarer ikke og gjøre noe, det er helt fryst. jeg kan gå ut av cydia, men når jeg går tilbake inn så skjer det ikke noe. det kommer bare den blå bakrunnen til cydia. når jeg slår den av og på får jeg åpnet det igjen, men det samme skjer hver gang. har prøvd og vente, men det vil ikke bli ferdig med "loading". what to do??
Legg telefon på en høggstabbe og slå den hardt med en hammer. Iphone er fysjfysj..
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Legg telefon på en høggstabbe og slå den hardt med en hammer. Iphone er fysjfysj..
Vis hele sitatet...
det er android generelt også.
Ser du er ny her på forumet, men neste gang lær deg å google.

Her
Her
Her
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det er android generelt også.
Vis hele sitatet...
Android er faktisk hakket likere, selv om begge kan få frem det verste i meg mtp å plages.

Tlf til 300 kroner, det er saker det!

Men nå slutter vi og gå offtopic her og ødelegge tråden.

TS: Kan dessverre ikke noe om jailbreaking og Cydia, så noen mer kompetente freak får svare på denne.
Sist endret av Mozzie; 10. juli 2012 kl. 23:48.