Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1241
Fikk etterlengtet og endelig the sims3 hjem i posten idag MEN måtte glatt sette meg ned med geipen i parketten da jeg innså at min svarte macbook ikke ville installere spillet. Fant ut at jeg hadde tiger og at man måtte ha leopard for å spille, er det eneste årsaken eller er det andre grunner? Slik at det løser seg bare jeg får tak i leopard?
you need leopard (10.5.7) to run the sims 3

EDIT: you would need to go out and buy a leopard cd and upgrade from that and even then if you did upgrade the sims 3 won't run if you bought your macbook in mid 2007 or earlier and most all macbooks made in late 2007 (which meet the system requirements for the sims 3) had leopard pre installed
Vis hele sitatet...
Src: http://nz.answers.yahoo.com/question...8191527AAGRtmE

The secret? I use google!
Jeg har en Imac 20 tommer. Den har 2GB RAM. Kan det funke bedre hvis jeg innstallerer 4GB RAM på den?

Hva hjelper 2GB ekstra RAM til en IMac? Spiller det egentlig noen rolle?