Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1133
Hei,

Ok, jeg leter etter noen gode layouts/temaer/themes for den nyeste 10.5 leopard... Men det eneste jeg kan finne er iLeopard, som gjør alt seende ut som iTunes... Ikke noe særlig spør du meg... Tenker og på http://interfacelift.com/ sine temaer men det ser ut som om disse bare er til Tiger, selv de nyeste! Og hvis de passer til 10.5.4 så hadde jeg iværtfall hatt kjempe lyst på dette her! Det kan være kjempe nyttig å bruke når jeg sitter lenge oppe, og pluss så bruker jeg Litho sine ikoner med svart Litho bakgrunn (se vedlagt bilde, syns det ser kult ut )

Trenger foresten noen fler Docker... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem? Utenom Iconfactory, LeopardDocks og de...

Og bare ett spørsmål til.... Høyre piltast har klikka totalt... Den funker idet jeg skrur Mac'en på men funker ikke etter det... Noen som vet hva dette kan komme av? Hadde vært kjempe fint om noen kunne svare meg på dette!

Screen Capture:




Tusen takk for at du leste!!

Cya!
<dict>
Sist endret av <dict>; 1. august 2008 kl. 22:23.