Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1781
Anonym bruker
"Løpende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
I går kveld hadde jeg tidenes kveld på byen. Droppet en ritalin som jeg skyldte ned med to halvlitere, for så å ta en stripe speed før vi gikk ut. Hadde det dritmorro og holdt det gående til 2-3 tiden på natten, før vi tok et chill narc frem til 6 tiden om morgenen. Jeg gikk da å la meg for å prøve å sove, kl. er nå 12 om ettermiddagen og jeg har enda ikke fått sovet. Ikke at det egentlig føler som det plager meg noe særlig, muligens fordi jeg har gitt kroppen noen timer til å bare ligge i ro og slappe av uten å nødvendigvis sove?

Anyways, vi tenkte oss ut på byen i kveld også og er alle ganske gira på å kjøre samme visa. Et par halvlitere også litt speed. Er dette en ekstremt dum ide eller tror dere det vil gå fint? Jeg har ikke spist siden i går kveld (utenom snacks), så har dere tips til hva jeg bør spise utover dagen for å få en fin kveld og så fin dagen derpå som mulig?
spis litt og speed på.... men la det bare vær fred og lørd
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv gjør jeg aldri noe hvis jeg ikke har sovet minst 5 timer.
Anonym bruker
"Løpende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vanlig å få diaré etter speed?
Hvis du blander speed, alkohol, sigg, å kanskje noe snacks å bare stressa rundt på utesteder i 2 døgn så kan jo det påvirke fordøyelsen. så ja du kan få diare
Sist endret av plater; 5. november 2017 kl. 11:15.
Diare. Hvorfor ikke. Alt som kan være jævlig, skjer nok når du tar speed.