Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10801
Hei og god jul Jeg undres om noen av dere vet hvor vidt det er mulig å sperre ukjent nummer på iphone? Skifte nummer ser jeg som uaktuelt og terroriseringen begynner å bli meget slitsom.
iBlacklist
Sist endret av nudo; 23. desember 2015 kl. 01:20.
Trådstarter
32 8
Er det mulig å blokkere "ukjent nummer" med det ?
For å blokkere et ukjent nummer må jo nummeret være kjent først. Har du en app som kan blokkere et ukjent nummer kan basically appen finne ut hvilket nummer det er selv om det er skjult, altså bør det finnes apper som kan vise deg hvilket nummer som ringer når det er skjult, noe som ikke fins, dermed vil det ikke være mulig for en app å kunne blokkere skjult nummer, for den vet ikke hva den skal blokkere.

Kanskje finns det en måte å blokkere alle skjulte numre? Da må du nok ringe operatøren din!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Kanskje finns det en måte å blokkere alle skjulte numre? Da må du nok ringe operatøren din!
Vis hele sitatet...
Kvifor skal ikkje ein app kunne blokkere anrop som ikkje kjem med eit telefonnummer?
Har blokkert 'No callerID' i standard app'n på telefonen min.. Burde jo være slikt standard på alle smarttelefoner!?