Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2834
Hei. Har en ett år gammel Macbook pro. Mouse paven begynte nylig å leve sitt eget liv. Sykt irriterende! Pilates går fram og tilbake og trykker på ting. Morro når man ser film etc... Mouse Madden er også håpløs helt på midten. Null følsomhet der.

Noen tips? Er vell garanti på den ennå. Men rep tar så lang tid! Går det an å deaktivere Madden og bruke en USB mus f.eks?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Her var det mye rare ting i teksten ja

Madden, paven og pilates

Men sjekk i museinnstillingene, burde stå noe der, iaf. Gjør det det på min.
Trådstarter
Haha sorry... sitter på en Samsung tab nå. Har nylig flyttet så har ikke internett ennå. Sååå... jæv**a skrivehjelp tull : )
Har samme problem, men ingen løsning dessverre. Men jeg deaktiverer touchpadden og bruker mus istedet, da funker det fett som smør.
Det som ofte kan skje med MBP er at batteriet eser ut over tid, og presser på touchpaden fra undersiden. Jeg har opplevd det med en av mine, og svigerfar opplevde det nettopp med sin. De ble gode som ny når de fikk nytt batteri. Hvis din MBP har batteriluke, ta det ut og se om det buler på midten. Hvis ikke er det mulig du må levere det inn til forhandler. Det skal være en soleklar reklamasjonssak.