Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  167 20888
Er det ingen som hører på Kanal24 her altså? De testet jo ut nettopp dette på Espen Thoresen Hværsaagod for noen uker siden. Isak dro til den samme prix-butikk hver dag i en uke, startet med varer for 200kr, og økte dette beløpet gradvis dag for dag. Siste dagen handla han vel for 1500kr eller noe. Null problem, stillte ingen spørsmål i det heletatt! Daglig leder virket dog noe småirritert den siste dagen...
Sist endret av andjoha; 8. november 2007 kl. 06:13.
Sitat av SaxonNOR
Hadde en prat med søstra mi idag (som jobber på Coop Prix) om denne garantien deres.. Og hun sa at kun spiselige (og drikkelige) varer kan byttes.. Altså ikke aviser/blader/vaskepulver etc...
Vis hele sitatet...
Sitat av vg
Ordningen gjelder for mat og drikke, men vi vil også akseptere varer som kan tolkes som dagligvarer - eksempelvis hundemat, vaskepulver eller lignende, sier Coops informasjonsdirektør.
Vis hele sitatet...
Ser ut som om søstra di tar feil.
Verdt og nevne, det er coop i lillestrøm, da vet jeg hvor jeg skal innom før neste fest
Sitat av zlamaniac
Gjelder dette flaxlodd?
Vis hele sitatet...
Det skal det i prinsippet, men spørs hva Norsk Tipping sier. Jeg håper i alle fall det! Etter alle flaxloddene med 2x500 000 hadde det blitt godt å endelig vinne.
Sitat av maggis0
Så i teorien skulle jeg kunne gå på coop mega, og kjøpe 2 stk freia melkesjokolade. Deretter betale, gå ut å legge de i bilen. Etter en stund, komme inn igjen be om pengene tilbake? Og de må gi pengene tilbake sålenge jeg har kvittering?
Hvilke argumenter har du i tilfelle de forstår at du utnytter systemet?
Vis hele sitatet...
Argumentet mitt hadde vært at de har ingen rett til å stille spørsmål, og gi meg tilbake penger eller en ny vare, alt etter hva jeg ønsker. De ansette har ingen rett til å gå imot selskapets ønsker. I tilfelle hadde jeg klagd til sjefen eller meldt fra til forbrukerombudet.
Jeg har nå prøvd dette med en matvare som faktisk fikk meg til å kaste opp og jeg var nødt til å bruke ca 15 minutter før jeg fikk tilbake pengene og ble tvunget til å gi fra meg navn og telefonnummer (ga falskt fordi jeg var så irritert)

De var skikkelig sure, de lukka tiloged en kasse i butikken fordi han som satt der måtte løpe å hente butikksjefen, og jeg fikk masse kommentarer og spørsmål om jeg hadde med kvitteringen OG produktet. neste gang tar jeg med en bøtte med spy til dem =)

mye styr for 46 kr
Sist endret av Nero; 8. november 2007 kl. 17:54.
Da var kvelden her, og 10 min til Prison Brake, så ikke tenk så veldig på eventuelle skriveleifer eller lignende

Mini-rapport:
Tok med meg en kompis ut i dag og kjøpte en six-pack med pils. satte oss i parken og drakk opp, så kom vi tilbake 1 time senere og sa at vi ikke var fornøyd. Jeg mente at ølen ikke var noe god, og at det ikke var noe kullsyre eller futt i den. Muligens var det et feilprodukt (Alt jeg sa her har jeg jo seff bare funnet på). Jeg hadde bare tatt med meg kviteringen, og mannen bak kassa ble litt forundret og sa at jeg måtte ha øl flaskene også. Så jeg gikk tilbake til parken og henta de tomme øl flaskene, og posen. Kom tilbake til butikken. Nå ble mannen i kassa, igjen, forundret, fordi all ølen var drukket opp. Han nølte litt først, og så ringte han på sjefen. Sjefen så på meg i 2 sek og sa at jeg kunne få tilbake penga eller ny vare. (Bemerk dere at nå var klokka over 8, og dermed ølsalget stengt. Alikevel kunne jeg få ny øl..!) Jeg fikk velge om jeg ville ha tilbake penga eller øl. Alt gikk helt greit. Fikk tilogmed kvitering på at jeg fikk tilbake pengene..

Så det vi har lært i dag: dette funker som bare det. Vet hvor jeg skal kjøpe øl de neste dagene. Alt funker fint så lenge du leker naiv. med ca 15 Coop butikker i Oslo kan man fint bytte på hvilken man vil ta hver helg, og kanskje klare gratis fyll hver helg en tid framover..

Har et par ideer på hvordan man kan få øl uten for mye mistanke også, kan sikkert slenge opp dem litt senere i kveld, men nå er det Prison Brake! Ooo, spennende!
jeg fikk en genial ide:

Når jeg jobber overtid på jobb (dvs når jeg selv vil) får jeg dekt kostnadene for mat.
Vis jeg da kjøper en middag på coop, spiser den opp, klager. så får jeg både maten gratis + pengene i lomma
Denne garantien kommer til å vare ca en uke til. max. Gjett hvem som skal kjøpe øl i morgen!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av s0lberg
Må jo være litt genialt med snus å sånt, eller evt røyk. Tar sæ nån fine prille. Så går man å klage Sir at den smake stygt.
Vis hele sitatet...
Dialæktar? :P (Rules)
Garantien gjelder bare mat/drikke.
Jeg prøvde meg med fire varer til en samlet sum av 50,- i dag.
Maken til kranglevorne folk! Jeg måtte snakke med tre ekspeditører, som stilte masse spørsmål, men etter at jeg minnet dem på reglene en tre-fire ganger fikk jeg viljen min. Jeg gikk til Romsdals Budstikke for å spre litt dårlig PR etterpå. Håper de skjerper seg!
Sitat av Sjokobolle
Da var kvelden her, og 10 min til Prison Brake, så ikke tenk så veldig på eventuelle skriveleifer eller lignende

Mini-rapport:
Tok med meg en kompis ut i dag og kjøpte en six-pack med pils. satte oss i parken og drakk opp, så kom vi tilbake 1 time senere og sa at vi ikke var fornøyd. Jeg mente at ølen ikke var noe god, og at det ikke var noe kullsyre eller futt i den. Muligens var det et feilprodukt (Alt jeg sa her har jeg jo seff bare funnet på). Jeg hadde bare tatt med meg kviteringen, og mannen bak kassa ble litt forundret og sa at jeg måtte ha øl flaskene også. Så jeg gikk tilbake til parken og henta de tomme øl flaskene, og posen. Kom tilbake til butikken. Nå ble mannen i kassa, igjen, forundret, fordi all ølen var drukket opp. Han nølte litt først, og så ringte han på sjefen. Sjefen så på meg i 2 sek og sa at jeg kunne få tilbake penga eller ny vare. (Bemerk dere at nå var klokka over 8, og dermed ølsalget stengt. Alikevel kunne jeg få ny øl..!) Jeg fikk velge om jeg ville ha tilbake penga eller øl. Alt gikk helt greit. Fikk tilogmed kvitering på at jeg fikk tilbake pengene..

Så det vi har lært i dag: dette funker som bare det. Vet hvor jeg skal kjøpe øl de neste dagene. Alt funker fint så lenge du leker naiv. med ca 15 Coop butikker i Oslo kan man fint bytte på hvilken man vil ta hver helg, og kanskje klare gratis fyll hver helg en tid framover..

Har et par ideer på hvordan man kan få øl uten for mye mistanke også, kan sikkert slenge opp dem litt senere i kveld, men nå er det Prison Brake! Ooo, spennende!
Vis hele sitatet...
Nå er Prison Break ferdig, how about de ideene?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av t33zr
jeg fikk en genial ide:

Når jeg jobber overtid på jobb (dvs når jeg selv vil) får jeg dekt kostnadene for mat.
Vis jeg da kjøper en middag på coop, spiser den opp, klager. så får jeg både maten gratis + pengene i lomma
Vis hele sitatet...
Spørs jo om du gjør deg selv elsket hos din arbeidsgiver

Få en kamerat/kjæreste til å gjøre det isteden (når du er i kassa såklart)

Finn din nærmeste snyltestasjon/Coop-butikk!
Har en kompis som kjøpte en litago sjokomelk på prix, drakk opp, var mer tørst og fikk ny vare fordi han sa han ikke var fornøyd med varen. Null spørsmål og gratis sjokomjælk
Sitat av t33zr
jeg fikk en genial ide:

Når jeg jobber overtid på jobb (dvs når jeg selv vil) får jeg dekt kostnadene for mat.
Vis jeg da kjøper en middag på coop, spiser den opp, klager. så får jeg både maten gratis + pengene i lomma
Vis hele sitatet...
De (jobben) trenger vel kvitteringen til regnskapet vil jeg regne med, ellers blir det sjefen din personlig som betaler maten, og da tviler jeg på at den ordningen varer spes lenge. Så når butikken OGSÅ vil ha kvitteringen tror jeg den planen din ikke vil funke så bra.
Da var Prison Brake over og "I'm back in black". en sjuk episode..

Men, måter å tjene på Coop garantien uten å merke alt for mistenkelig:

Den beste måten, etter min mening, er å kjøpe en 6-pack med øl, ta det dyreste og beste du kan finne, eller det du liker best.. åpne opp 3 av 6 øl, og hell over i en annen flaske. 1.5l flaske firstprice cola koster 7,50.
Åpne opp de andre 3 og hell ut "1 slurk". det er jo litt opp til deg hva en slurtk er, men men. ihvertfall, når du har gjort det, ta en spisepinne, eller ståltråd eller noe tynt noe. stikk det oppi boksen/flaska og rør fort rundt til det ikke er mer kullsyre igjen. gå til butikken og klag på at det ikke var kullsyre i ølen. Da får du 100% sikkert ny 6 pack. Repeat!

forresten, det funker å kjøpe varen i en coop butikk, og levere kvitering + varer i en annen coop butikk. så det er bare å velge å vrake.

Hadde fler ideer i stad, men har glemt dem igjen.. slenger dem og opp om jeg kommer på dem..

Sitat av IceQueen
Nå er Prison Break ferdig, how about de ideene?
Vis hele sitatet...
Done and done!
Sist endret av Sjokobolle; 8. november 2007 kl. 23:00.
Now there is a such thing as a free lunch!

Noen som vet om dette er en permanent ordning, eller en tidsbestemt kampanje?
Sitat av Sjokobolle
Da var Prison Brake over og "I'm back in black". en sjuk episode..

Men, måter å tjene på Coop garantien uten å merke alt for mistenkelig:

Den beste måten, etter min mening, er å kjøpe en 6-pack med øl, ta det dyreste og beste du kan finne, eller det du liker best.. åpne opp 3 av 6 øl, og hell over i en annen flaske. 1.5l flaske firstprice cola koster 7,50.
Åpne opp de andre 3 og hell ut "1 slurk". det er jo litt opp til deg hva en slurtk er, men men. ihvertfall, når du har gjort det, ta en spisepinne, eller ståltråd eller noe tynt noe. stikk det oppi boksen/flaska og rør fort rundt til det ikke er mer kullsyre igjen. gå til butikken og klag på at det ikke var kullsyre i ølen. Da får du 100% sikkert ny 6 pack. Repeat!

forresten, det funker å kjøpe varen i en coop butikk, og levere kvitering + varer i en annen coop butikk. så det er bare å velge å vrake.

Hadde fler ideer i stad, men har glemt dem igjen.. slenger dem og opp om jeg kommer på dem..


Done and done!
Vis hele sitatet...
fin måte, men totalt unødvendig. holder at man ikke er fornøyd. Om du er fornøyd eller ikke, det har ikke butikken noe med. Om de finner det mistenkelig eller ikke, er meg rammende likegyldig. står ikke i garantien "penga tilbake, om vi tror på deg"

Var akkurat å skulle pante tomflasker for sist mnd, hadde 3 fulle bæreposer med 1.5 liters flasker med cola. jeg drikker bare cola. sa at samtlige flasker hadde skuffet meg, og fikk faktisk igjen penga for alle. Ingen spørsmål, ingen diskusjon. De så bare litt rart på meg
Sist endret av Onkel Smågodt; 8. november 2007 kl. 23:20.
Sitat av Myhre
Now there is a such thing as a free lunch!

Noen som vet om dette er en permanent ordning, eller en tidsbestemt kampanje?
Vis hele sitatet...
Freeman svarte på det tidligere i tråden. Håper det blir noe som andre butikker følger opp, for å konkurere med coop.

Det første folk tenker er jo at coop taper på denne ogarantien, men faktisk er den jo helt genial, de får mange flere kunder, så det lille de mister av sånne som oss som utnyter systemet, er ingenting i forhold til det de kommer til å tjene.
Sitat av Diablo
Det første folk tenker er jo at coop taper på denne ogarantien, men faktisk er den jo helt genial, de får mange flere kunder, så det lille de mister av sånne som oss som utnyter systemet, er ingenting i forhold til det de kommer til å tjene.
Vis hele sitatet...
Det er helt sant, Coop tjener veldig mye mer enn de taper på dette, ellers hadde de jo ikke kjørt en garanti som dette. De har helt sikkert regnet lenge på dette, og tatt med folk som oss i kalkulasjonen.
Hvis de faktisk har tatt med oss i utregninga av budsjettet på denne kampanjen, så vil det si gratis øl på oss i en tid fremover.. gjør ikke meg no :P
De fleste ville uansett ikke gått til kassa og klagd på varen, man tenker jo at det er genialt men en hjemmeværende husmor eller "husfar" med normal/god lønn ville nesten ALDRIG klagd på en dårlig vare.

Hadde ikke FBI kommet med denne ideen så er det nesten ingen som hadde utnytta det eller tenkt på det i det heletatt. Men skal testes
det er mange ganger jeg har vært på coop og sjekket ut den brød bytte garantien kjøpt et brød gjort noe greier med det og klagd på det og så få 50 kr i belønning

lett yjente penger da
Mange teorier her er det ikke noen som har vært på coop og testet det ut med forskjellige varer da?
Men er jo litt enig. Når de først kommer med ett tilbud som dette begynner alle å utnytte det.
Ender jo bare med at de fjerner dette.
Og når dere en gang faktisk IKKE er fornøyd med matvaren får du "synd for deg" tilbake.

Men sånn er dagens samfunn
gjorde det i går med ei dåse skruf. Men , klagen var berettiget snusen var tørr og jævlig.,
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Noen som har prøvd med sigaretter? Hvis det funker med snus burde det funke å kjøpe en pakke sigg, røyke den, også få pengene tilbake (eller ny sigg). Det har aldri vært så billig å sigge...
Jeg var innom Coop Mega for å prøve ut dette i dag. Jeg ville hovedsaklig klage på de tre seks-pakningene med øl jeg kjøpte for litt siden.

Varene hadde jeg kjøpt på Coop Obs!, noe som iflg. nettsiden deres ikke skal ha noe å si.

Fra coop.no:
"Du kan gjerne bytte varen i en annen Coop-dagligvarebutikk enn der du først kjøpte varen."

Men, jeg fikk beskjed om at jeg _måtte_ dra ut til Obs! for å bytte varen. Dette var pga at de ikke kunne ringe ut til Obs! for å sjekke om varen faktisk var dårlig. (?)

Da jeg omsider fikk nevnt at det var pils jeg skulle bytte, fikk jeg som svar at det var helt uaktuelt. Alkohol og tobakk var ikke inkludert i garantien.

Dette endte, etter diskusjon med tre ansatte (inkl. sjefen), at jeg måtte bite i det sure eplet og dra til Rimi å kjøpe drikke.

Fikk heller dårligere enn bedre intrykk av Coop (Mega) etter dette.
Jeg var på Obs idag med en kvittering for en god del pils. Jeg ville i hovedsak ikke ha igjen for alle, kun et par ettersom disse var seige utenpå (sikkert knust øl i samme kolli elns). Jeg ga kvittering, det første de gjorde var å spørr meg hvorfor. Når jeg sier at "dere skal jo ikke spørre?" så ble det en helvetes grøt av piss og vas fram og tilbake hvor det endte med at de brøt hele garantien, innrømte at de gjorde dette og jeg måtte skrive under på diverse tull og faenskap.

Coop farer bare med løgn og fandenskap. Når jeg får seige pils er jeg ikke 100% fornøyd, og skal ifølge garantien deres ikke måtte ta med meg produktet jeg ikke er fornøyd med. Jeg drakk jo selvfølgelig opp alle pilsa, men jeg VAR ikke 100% fornøyd, selv om jeg drakk dem for de varjo SEIGE for faen!

Jævla lureri og løgnaktig PR
Sitat av cryo
Jeg var på Obs idag med en kvittering for en god del pils. Jeg ville i hovedsak ikke ha igjen for alle, kun et par ettersom disse var seige utenpå (sikkert knust øl i samme kolli elns). Jeg ga kvittering, det første de gjorde var å spørr meg hvorfor. Når jeg sier at "dere skal jo ikke spørre?" så ble det en helvetes grøt av piss og vas fram og tilbake hvor det endte med at de brøt hele garantien, innrømte at de gjorde dette og jeg måtte skrive under på diverse tull og faenskap.

Coop farer bare med løgn og fandenskap. Når jeg får seige pils er jeg ikke 100% fornøyd, og skal ifølge garantien deres ikke måtte ta med meg produktet jeg ikke er fornøyd med. Jeg drakk jo selvfølgelig opp alle pilsa, men jeg VAR ikke 100% fornøyd, selv om jeg drakk dem for de varjo SEIGE for faen!

Jævla lureri og løgnaktig PR
Vis hele sitatet...

mail forbrukerrådet. samt informasjonsdirektør i coop.
Hva med å skrive ut artiklene som er postet på siden er for å ha de i baklomma når dere skal benytte dere av garantien? Om de prøver seg henviser dere til de. Skal ikke være nødvendig, men som dere leser er det jo mange som er vrange.
Er det slik at du får beholde den vara du ikke er 100% fornøyd med, i tillegg til den du får tilbake evt. pengene?
Sitat av Alex90
Er det slik at du får beholde den vara du ikke er 100% fornøyd med, i tillegg til den du får tilbake evt. pengene?
Vis hele sitatet...
Ja, det burde du ha skjønt by now.
De vil jo ikke ha tilbake varen, hva skulle de i tilfelle gjort med den?
Sitat av GordonFreeman
Ja, det burde du ha skjønt by now.
De vil jo ikke ha tilbake varen, hva skulle de i tilfelle gjort med den?
Vis hele sitatet...
Eg har ikke lest noe av denne topicen da, var derfor eg spurte..
Er ofte slik at de tar tilbake varene som du ikke er fornøyd med, som ett bytte.. Er mange butikker som har det slik, var derfor eg spurte
Sitat av Alex90
Eg har ikke lest noe av denne topicen da, var derfor eg spurte..
Er ofte slik at de tar tilbake varene som du ikke er fornøyd med, som ett bytte.. Er mange butikker som har det slik, var derfor eg spurte
Vis hele sitatet...
Hvis du har spist en halv bolle eller drukket en halv six-pack pleier man ikke å stille det ut igjen, vettu.
Dette kjem eg til å være for flau til å utnytte på den lokale Kooperativen..
Har gjort dette ved flere anledninger på Coop Obs! og det fungerer fett. Det eneste som jeg misliker er vel den dommedagslista de drar fram. Må skrive navn OG tlf nummer, men problemet løses enkelt, ved å fake begge deler Coop kunne likevel laget en ny reklame; På Coop spiser og drikker du helt gratis!
Sitat av Almyy
Har gjort dette ved flere anledninger på Coop Obs! og det fungerer fett. Det eneste som jeg misliker er vel den dommedagslista de drar fram. Må skrive navn OG tlf nummer, men problemet løses enkelt, ved å fake begge deler Coop kunne likevel laget en ny reklame; På Coop spiser og drikker du helt gratis!
Vis hele sitatet...
neineineineinei... "På coop spiser og drikker du gratis hvis du ikke er fornøyd så TVINGER vi deg til å oppgi navn og telefon nummer."
Nå har jeg snakket med min tante som jobber på COOP marked.
De har ikke fått noen andre instrukser enn hva som sies i reklamen, men de praktiserer dette uten spørsmål. De som klager må uansett skrive under på en slags retur kvittering, men det var visst noe butikken praktiserte uansett fra før av, noe som da også havnet under dette. Varer som klages på er også rent tap for den butikken. De hadde også hatt besøk av kontrollører som sjekket at dette ble praktisert "uten spørsmål".

I følge min onkel som jobber hos Rignes igjen, mente at det ikke var lov at butikkene gidde folk ny øl om de ikke var fornøyd. Hvilke lover og regler som finnes for dette vet ikke jeg, og det spiller vel egentlig ikke noen rolle for oss så lenge vi får det
Sitat av dico
I følge min onkel som jobber hos Rignes igjen, mente at det ikke var lov at butikkene gidde folk ny øl om de ikke var fornøyd. Hvilke lover og regler som finnes for dette vet ikke jeg, og det spiller vel egentlig ikke noen rolle for oss så lenge vi får det
Vis hele sitatet...
Noe av det samme gjelder vel på KIWI, der man får en tilsvarende vare dersom man finner noe som har gått ut på dato.
Og dette gjelder da altså ikke øl eller rusbrus (veit ikke noe om tobakksvarer).
Grimdoc, vi hadde noen unger som fant øl og rusbrus for 1000kr som var gått ut på dato på Kiwi, de var under 18, men fikk da penger istedenfor. Men det er ikke lov å gå gratis alkohol på den måten, men det går jo for det samme å gi dem cash, for så at dem kjøper det selv etterpå.
Kom på en ting når jeg leste dette; hva om man skaffer seg coop kundekort, så handler man masse varer for flere tusen over tid hvorpå man klager gjevnlig, da vil man jo tjene dobbelt opp!
Det står på sidene deres at det kun gjelder for matvarer. Er øl matvare? coop butikken min mener nei, og siden jeg hadde det litt travelt gadd jeg ikke krangle, men hadde de rett? eller ble "svindleren" (som jeg nesten føler meg som), svindlet?
Sitat av exuz
Det står på sidene deres at det kun gjelder for matvarer. Er øl matvare? coop butikken min mener nei, og siden jeg hadde det litt travelt gadd jeg ikke krangle, men hadde de rett? eller ble "svindleren" (som jeg nesten føler meg som), svindlet?
Vis hele sitatet...
Øl er vell ikke en matvare men har hørt om flere som har vært å klagd på øl de har kjøpt ja, og fått tilbake
Her benyttet meg av denne garantien opptil flere ganger nå og har vel fått tilbake penger for mat/drikke for omtrent en hundrelapp. Forrige gang jeg gjorde det hentet resepsjonen en slags sjefsperson som faktisk kjeftet på meg og sa at jeg ikke fikk handle, garantien er ikke til å utnytte osv. Argumentet hennes var at jeg har vært den eneste som faktisk har klagd på disse varene og at det umulig kan være noe galt med dem. Desverre er dette den butikken som er nærmest der jeg bor og jeg vil _helt_ sikkert handle der igjen, usikker på om jeg vil utnytte garantien mye mer.

Forresten, den dommedagslisten de "tvinger" deg til å skrive under på... "Atle-Johnny Ekle er mitt navn, telefon? Hva er det?"
Sist endret av Almyy; 13. november 2007 kl. 23:44. Grunn: Typos <3
Selv om jeg er gutt skal jeg skrive Lydia Nalen som navn. hvis jeg klager på noe da
men er det noen her som har prøvd å ta med en kvittering etter ukeshandlingen og faktisk fått igjen penga på alle matvarene?
Sitat av Reisekjekken
Get a job folks... Er vel litt smålig å utnytte dette til det maksimale? Litt moro i starten, ja, men får være grenser.
Vis hele sitatet...

ehh nei? hehe
Noen som har prøvd å kjøpe en hel vogn med alt mulig av god og dyr mat og kjøpe det, for så å klage på alt sammen og få pengene tilbake? Funker det?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Beedie91
men er det noen her som har prøvd å ta med en kvittering etter ukeshandlingen og faktisk fått igjen penga på alle matvarene?
Vis hele sitatet...
Jepp, leser du hele posten er det en som handla for over 900kr i forskjellige varer, hvorav litt over 600 av disse var i matvarer, og ja; han fikk tilbake alle 600kronene Men lurer fortsatt på dette ved tobakk, ser det er en som har klart det med ei dåse snus, men røyk derimot? En alternativ plan for å kjøpe røyk er jo å kjøpe seg en 6-pakning og få pengene tilbake, for så å kjøpe røyk for de Lurer på en annen ting, er det noen som har prøvd det med flere ting av samme vare, f.eks. en kasse med cola?