Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4182
Er ikke helt ferdig, men vil gjerne ha litt feedback..

Det er dårlig kvalitet på dette bilde, grunnet av av print-screen. Fil størrelsen var for stor. Så gadd ikke å stresse med dpi osv. Så tok bare print screen enkelt å greit. Si meg gjerne hva som må forandres på..

Klarer dere også å se hvem det er?
Når dere er russ så er dere 18-19 muligens også 20år. Hvorfor skal dere da ha en gammal, skeiv og dissen fyr som logo ?

Greit, ligner på en alkoholiker, - passer med navnet. Men det er da måte på. Få deg heller en trent gutt som jentene vil smake på.
"Hvem faen har en slik logo? Må være noen som falt ned trappa når de var små"
kall dere for 'Prins alkohol isteden og smekk på en "hønk" i logon, kjipt og bli assosiert med en gammal alkis som ligner på en dårlig konge imitator
Trådstarter
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Når dere er russ så er dere 18-19 muligens også 20år. Hvorfor skal dere da ha en gammal, skeiv og dissen fyr som logo ?

Greit, ligner på en alkoholiker, - passer med navnet. Men det er da måte på. Få deg heller en trent gutt som jentene vil smake på.
Vis hele sitatet...
Dette er ment som en humoristisk logo. Dette er ikke ment for min russe van. Men gutta ville ha et morsomt konsept, så jeg ga dem Kong Harald.

Ok, dette er ment som en humoristisk logo. Dette skal illustrere kong harald btw.
Digital nomade
trippy's Avatar
Haha, festlig logo :P
Øyne, øyenbryn, munn samt brystet bør endres på spør du meg, ellers hadde jeg sansen for den, ja.
Likte den ikke noe særlig, så så den heller ikke noe bra ut.. Alle andre russelogoer har jo likt oppsett, vær litt mer orginal.
Likte den desverre ikke..
Sier det samme som folka over, dårlig laget og ble litt for dumt
Syntes den ble litt simpel til å være en russelogo. Men selvfølgelig, det kommer helt ann på hva du sikter til!
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Ser ut som noe du har tegnet i paint, ser slettes ikke bra ut og jeg ser ikke noe humor i det.
Trådstarter
Sitat av Djiises Vis innlegg
Ser ut som noe du har tegnet i paint, ser slettes ikke bra ut og jeg ser ikke noe humor i det.
Vis hele sitatet...
Greit med kritikk. Men paint, synes jeg var litt drøyt. But ur opinion
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Når dere er russ så er dere 18-19 muligens også 20år. Hvorfor skal dere da ha en gammal, skeiv og dissen fyr som logo ?

Greit, ligner på en alkoholiker, - passer med navnet. Men det er da måte på. Få deg heller en trent gutt som jentene vil smake på.
Vis hele sitatet...
Enig der. En tææn muskuløs gutt i bar overkropp hadde fungert bedre som virkemiddel

Husk at det er jentene i 16-19 års alderen som er målgruppen
Sist endret av ClaesGreve; 12. januar 2012 kl. 15:01.
Trådstarter
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Enig der. En tææn muskuløs gutt i bar overkropp hadde fungert bedre som virkemiddel

Husk at det er jentene i 16-19 års alderen som er målgruppen
Vis hele sitatet...

Jeg er nå enig med alle her, men forskjellige busser/van har forskjellig konsept. De fleste gutter, har en "tææn muskuløs gutt i bar overkropp" i logoen? Iallefall det jeg har sett. Hvorfor ikke prøve noe nytt.

Som sagt, jeg er ikke med i denne russe bilen. Konseptet er helt anderledes en andre vaner, og dette skal være humoristisk. Regner nok med at de fleste som kommenterer ikke har så mye erfaring. Men logoen er mest ment for å være artig.
Bytt konseptnavn...
Tror ikke du blir designer for et reklame produkt i din livstid iallefall :P
Trådstarter
Sitat av Sqq Vis innlegg
Tror ikke du blir designer for et reklame produkt i din livstid iallefall :P
Vis hele sitatet...
Synes dette er litt artig, man ser at logoen er et kjapt design. Brukte ca 2 timer på den. Men dette er et russekonsept. Ikke et tine produkt man legger flere uker arbeid i.

Sitat av vikke123 Vis innlegg
Bytt konseptnavn...
Vis hele sitatet...
Ikke min avgjørelse, ikke mitt konsept
Får komme med litt konstruktiv kritikk, i stede for å fortelle deg om mulighetene dine for å bli designer ...

1. Jeg likte ikke mugga. Den ser alt for "tegnet" ut i forhold til resten. Ølet (er det øl?) ser ut som groms, i stede for det det egentlig skal være. Muggen ser rett og slett ikke bra ut i forhold til resten.

2. Noe virker galt med munnen. Om han er en alien funker det kanskje, men leppene ser det ut til at du har lagt veldig lite tid i å lage.

3. Ørene også. Kantene blir for mørke i forhold til resten av kroppen, noe som sikkert også er feil ved muggen.

4. Den derre "hengepuppen" så ekstremt rar ut, uproporsjonert til de grader.
Lag en boler på logoen istedet....
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Sitat av adrkaar Vis innlegg
Synes dette er litt artig, man ser at logoen er et kjapt design. Brukte ca 2 timer på den. Men dette er et russekonsept. Ikke et tine produkt man legger flere uker arbeid i.
Vis hele sitatet...
Du ber om kritikk på et produkt, som du etterpå når du får dårlig kritikk på unnskylder med at du ikke har jobbet noe særlig med det?
Trådstarter
Sitat av Sk!ppy Vis innlegg
Du ber om kritikk på et produkt, som du etterpå når du får dårlig kritikk på unnskylder med at du ikke har jobbet noe særlig med det?
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg ba om tilbake meldinger om hva som burde endres. Jeg spurte ikke hva det som ut som eller hva jeg hadde gjort.
Regner med at logoen er laget til en van og ikke en buss?

Den logoen vinner ihvertfall ingen busskåringer. Tegn hele ansiktet på nytt, ser ut som en barnetegning.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Sitat av adrkaar Vis innlegg
Hehe, jeg ba om tilbake meldinger om hva som burde endres. Jeg spurte ikke hva det som ut som eller hva jeg hadde gjort.
Vis hele sitatet...
Du kallte tråden feedback. Du fikk feedback. Du likte tydeligvis ikke feedbacken, og forsvarer det med at du ikke har jobbet særlig med den.
Trådstarter
Sitat av Sk!ppy Vis innlegg
Du kallte tråden feedback. Du fikk feedback. Du likte tydeligvis ikke feedbacken, og forsvarer det med at du ikke har jobbet særlig med den.
Vis hele sitatet...
Da beklager jeg det, det jeg mente med det var tilbakmeldinger om hva som burde forandres. Men da skrev jeg litt feil da gitt
En tæn veltrent type med chæmpis og en cubansk cigar i hver sin hånd hadde vel falt mer i smak med tanke på målgruppen som du skal selge til.

Sitat av romeroo Vis innlegg
En tæn veltrent type med chæmpis og en cubansk cigar i hver sin hånd hadde vel falt mer i smak med tanke på målgruppen som du skal selge til.
Vis hele sitatet...
Vil også tilføye en meget så glætt sleik.
Utrolig dårlig logo på alle punkter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan være en kul idé, men tror jeg ville gått for noe mer ala. Kong Harald på 10-kroningen?
Øvre del av ansiktet ser veldig paint-aktig ut.
Imo, skal du lage det som en spøk bør du gjøre det SKIKKELIG dårlig, så folk skjønner at det er kødd.
Det her blir liksom bare helt feil.

Lagde den her, om du vil bruke den så er bare å punge ut med 200 spenn!

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=9543&stc=1&d=1328314979

Sitat av Sigøynerblod Vis innlegg
Lagde den her, om du vil bruke den så er bare å punge ut med 200 spenn!
Vis hele sitatet...
Bare tulla, om du vil bruke den så er det bare å sende meg en PM