Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1915
Heisann, jeg har veldig lyst til å arrangere eller få i gang et møtested for de som har interesse for cyberpunk, cybergoth, industrial party etc. Jeg har søkt nettet for dette i Norge men det ser dårlig ut, så derfor vil jeg prøve dette selv men ønsker kontakt med flere som vil være med på dette. Noen som har forslag til hvor eller hvem eller hva jeg kan kontakte for å få til dette??
Vel. Du kan jo granske norske forum og nettsteder etter folk som kaller seg for "emochild" eller noe slikt og invitere dem til et nettsted du lager?
Trådstarter
4 0
okei, jeg har nettsida men kunne tenke meg å arrangere en fest på et industriområde
er cyberpunk og cybergoth musikksjangere du vil skal spilles?
Trådstarter
4 0
nei er vel mer en klesstil/livsstil musikken er aggrotech, ebm, industrial etc..darkwave..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Du kan kanskje skrive til darkdate eller lignende, tenker jeg.

Men vær så snill, ikke kall det der livsstil. Det blir virkelig bare for faens dumt.
Ulovlig fest regner jeg med, siden det er industiområde det er snakk om?
holder med å si en ting vel å det er darkdate
Vel, Vampirefreaks har jo såkalte cults du kan melde deg inn i, Deriblant - Norske vikinger, norges stolthet, Norway osv. og der har du Emo's, Gothere, Pønkere, cybergoths osv. Du kan jo eventuelt snakke med dem om dine fantasier rundt dette prosjektet. Men å ha fest på et industri område tror jeg ikke vil skje, I tilleg vil jeg be deg søke litt bedre på google, for finner masse firmaer i Norge som leier ut steder til fester eller ting som dette. Ellers ser jeg jo at du bor i oslo, og haha - Hvorfor ikke bare dra ned på oslo s, der er det masse emo's, wannabe gothere, og masse andre posers som prøver å bli noe de aldri er, eller vil komme til å bli. Snakk med dem om å holde en fest hjemme hos en eller annen, og last ned musikk på limewire, putt på en cd, og hold fest
Sist endret av elodin; 12. november 2008 kl. 10:42. Grunn: fjernet dobbelpost
Trådstarter
4 0
jaha..ser at dette ikke var stedet..vel vel sorry at jeg prøvde da..herregud
Sitat av AcidBurn Vis innlegg
jaha..ser at dette ikke var stedet..vel vel sorry at jeg prøvde da..herregud
Vis hele sitatet...
Hær må man passe seg med hva man sier... man blir slaktet