Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4480
Er det mulig å overføre penger til PayPal anonymt? Da mener jeg 100% anonymt og uten mulighet til å spore pengene hvis f.eks politiet kontakter PayPal. En mulighet jeg har sett for meg er å selge noe på ebay og få pengene inn på en PayPal konto. Noen som har noen mer lettvint ide?

Og nei, jeg kommer ikke til å svare på hvorfor jeg lurer på dette.
Har du i det hele prøvd å lage en konto samt lese på sidene deres?
Er hvertfall mulig å lage konto anonymt, om det er mulig å få penger inn på den vet jeg ikke, men mest anonyme hvis mulig er som du sier, via eBay..

Uansett, hvis du kjøper noe da via PayPal elns, så må de som sender det du har kjøpt ha en adresse å sende det til...

Ser ikke grunnen til alt det hemmelighetsfulle, menmen, your choice..

Edit: Liveskreif
Sist endret av Lanjelin; 22. august 2008 kl. 18:46.
Trådstarter
Sitat av DrMight
Har du i det hele prøvd å lage en konto samt lese på sidene deres?
Er hvertfall mulig å lage konto anonymt, om det er mulig å få penger inn på den vet jeg ikke, men mest anonyme hvis mulig er som du sier, via eBay..

Uansett, hvis du kjøper noe da via PayPal elns, så må de som sender det du har kjøpt ha en adresse å sende det til...

Ser ikke grunnen til alt det hemmelighetsfulle, menmen, your choice..

Edit: Liveskreif
Vis hele sitatet...
Er fult klar over at det går å lage en anonym konto, var ikke det jeg spurte etter. Jeg er og fullt klar over at jeg må oppgi en adresse hvis jeg skal få noe tilsendt. Jeg vil få penger inn på kontoen anonymt. Alt annet har ingenting å si.
Hva er din framgangsmåte for å lage en anonym konto ? Registrere under falsk navn ?

Hvis du kan lage en anonym konto kan du vel motta penger på den ?
Går fint an å få penger inn på en anonym konto, men du får de ikke ut igjen anonymt.
Har du ikke verifisert at det er akkurat du som eier kontoen på noen måte stopper de alle utgående overføringer.
Man trenger ikke å ha en verifisert konto for å kjøpe ting/overføre.
En veldig utbredt metode blandt de som skal ta i mot 'anonyme penger' er Western Union. Alt du trenger er falsk legitimasjon av noe slag.
ta deg en tur til forex.
stack kontanter i madrassen.
Trådstarter
Sitat av Lethal
ta deg en tur til forex.
Vis hele sitatet...
Lyst å utdype litt?
http://www.forex.no/ google min mann..
Trådstarter
Sitat av pidget
http://www.forex.no/ google min mann..
Vis hele sitatet...
Har så klart funne den siden, men har ikke helt klart å se hvordan den er relevant for meg? Det virker jo bare som et vanlig vekslefirma?
"Systemet er enkelt! Avsenderen fyller i ett skjema hos FOREX med sine personalia, samt navn på mottaker. Man får en kvittering med et referanse nummer. Mottaker går til en av MoneyGrams agenter , fyller i et skjema med sine personalia og referanse nummer, frem-viser legitmasjon og får utbetalt sine penger. Pengene kan ved de fleste transaksjoner, hentes så raskt som 10 minutter ** senere."

Ser ut for meg at de kan_sende_penger nesten anonymt. Hvis du trikser litt og ikke oppgir ekte navn o.l så er du anonym.. Var vel (nesten?) det du spurte om ?

Men gebyr da :
"Hva koster det å sende penger med MoneyGram?
Gebyret er avhenging av hvor mye NOK man sender. Det starter fra 105 NOK per overføring og øker med mengde NOK. Maks overføring per dag tilsvarer 136.000 NOK."
Sist endret av pidget; 31. august 2008 kl. 13:30. Grunn: modererte meg selv
Trådstarter
Jeg er ute etter å få penger inn på en paypal konto så det hjelper meg nok ikke.
Trodde automatisk at de kunne overføre til feks paypal siden de var foreslått lenger oppe.. Men finner ikke noe om det noe sted på sidene deres om det nei, og har lest det meste der. Beklager, dette var et feilspor for deg ja .-