Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5667
Hei, Jeg er på utkikk etter en fake Omega klokke av merket sea diver. Har ikke råd til ei ekte:/ noen som bet om et bra sted å kjøpe på? send gjerne link. har sjekka EbaY, men fant ingenting. har googla litt også, men er redd for å kjøpe fra ei sjappe som svindler. som sagt kom med gjerne med link og erfaringer!! Andre klokker også aktuelle!!

takker for svar!!

Min første post dette, håper innlegget er lovelig, hvis ikke beklager jeg på det sterkeste.


http://www.omegawatches.com/index.php?id=133
Sist endret av skrugjern; 17. august 2008 kl. 17:34.
http://www.hot-replica.com/ <- Det skulle da knapt mer enn et google søk til?

søkte etter "fake watches"

Learn google today!
Trådstarter
2 0
Sitat av Blackspot
http://www.hot-replica.com/ <- Det skulle da knapt mer enn et google søk til?

søkte etter "fake watches"

Learn google today!
Vis hele sitatet...



Takk for linken. er det noen som har erfaring med å kjøpe sånne replica klokker? å evt. hvor dere kjøpte de?
bare så du er klar over det - du kan få ganske heftige bøter for å prøve å importere selv bare EN etterlikning av sånne merkevarer til norge
på ToS stod det: "We do not represent our replica products to be original nor do we represent that they are exact copies, therefore, they do not violate any copyright laws."

Noen som vet om dette faktisk stemmer i henhold norsk lov?
Kan noen forklare meg hvorfor de vil kjøpe en replika-klokke? Jeg forstår det simpelten ikke.
Selv importerte jeg en fake Hublot-klokke fra en selger på dhgate.com. Hadde ingen problemer med tollen, og klokka fungerer utmerket!
Tollen er vel først og fremst ute etter å ta folk som importerer store partier med uekte varer som er ment for videresalg?
Sitat av bobbo
Kan noen forklare meg hvorfor de vil kjøpe en replika-klokke? Jeg forstår det simpelten ikke.
Vis hele sitatet...
pga den "ekte" varen er for dyr, men man syns klokken er så fin at man bare MÅÅÅ ha den. Om folk må ha navnet til den orginale og på er unødvendig :P
www.watchez.com
Koster rundt 250 dollar, men de replicaene jeg har sett har vært GODE og med skikkelige funksjoner. Skal nevnes at de samme klokkene fås kjøpt på marked i Hong Kong til en 500 spenn (phase 3: PROFIT!), men med mindre du har en lokalkjent haiawater der nede så har du ikke mange andre muligheter.
Kan være noe trege på mail og levering, men klokken bruker å ankomme uproblematisk via FedEx.
Sitat av atomet
bare så du er klar over det - du kan få ganske heftige bøter for å prøve å importere selv bare EN etterlikning av sånne merkevarer til norge
Vis hele sitatet...
Tollvesenet ser store partier med fake-klær, klokker og lignendestadig vekk de. Men pga. litt spesielt (rart?) regelverk her i norge så må importøren av merkevaren ha fått en rettslig kjennelse for at tollvesenet skal kunne ta beslag og forfølge saken.

Dette har jeg fra en dokumentar på tv2, og det var tollvesenet selv som beklaget seg over alt de "måtte la gå." Tror det var sånn 10-15 klesmerker som de kunne stoppe med loven i hånd . Så utsagnet ditt medfører i bestefall delvis riktighet..