Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 901
Jeg har kjøpt meg en ny skjerm, en BenQ 22" LED, der kjører jeg 1920x1080 i oppløsning, jeg har i tillegg på min venstre side en skjerm til, den gamle, dette er ikke en widescreen skjerm og oppløsningen der er 1600x1200

det jeg lurte på var om det er mulig og ha en duescreen bakgrunn på disse, altså en bakgrunn som strekker seg over begge skjermene, jeg har prøvd å få det til, men ender bare opp med at jeg får den ene bakgrunnen lik på begge skjermene istede for at den strekker seg over begge.
Er det ikke mulig siden skjermene er forskjellig?
Er det mulig å få to forskjellige bakgrunner på hver skjerm eller må det være den samme?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det er ikke mulig native i windows hvis det er det du prøver på.

Finnes drøssevis av tredjeparts programvare for det dog.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Det er ikke mulig native i windows hvis det er det du prøver på.

Finnes drøssevis av tredjeparts programvare for det dog.
Vis hele sitatet...
Har du noen gode eksempler? Leita lenge etter det selv
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Hvilke program vare da? Er det vanskelig og få til?
Displayfusion kan gjøre det omtrent alt du kan tenke deg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ultramon var det alle retardene brukte da jeg var ung.
Sist endret av AtXbYeA; 26. januar 2012 kl. 23:55.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Displayfusion kan gjøre det omtrent alt du kan tenke deg.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Display Fusion. Flott program!
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Jeg lastet ned nå ifra linken og fikk til å få to forskjellig bakgrunner lett som bare det, men dette er en trail versjon ikke sant? Vil ikke denne slutte og virke ett en stund?
Alexulv's Avatar
Trådstarter
Programmet var kanon men er det noen som har noen gode sider med masse kule wallpapers?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Alexulv Vis innlegg
Programmet var kanon men er det noen som har noen gode sider med masse kule wallpapers?
Vis hele sitatet...
wallbase.cc Ingen over ingen ved siden av.
Sist endret av Echuz; 27. januar 2012 kl. 00:12.
Selv lasta jeg ned Display Fusion fra bukta. Når den oppdaterte seg selv fikk jeg vanlig trial igjen, og eneste som skjer når trialen er utgått er at det popper opp en beskjed om det når du starter PCen. No biggie, sånn egentlig