Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 850
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er vel det man kan kalle relativt uerfaren med rus. Har prøvd kokain, extacy, mdma, amfetamin og vanlig grønt/brunt.

Lurer likevel på om det er noen piller eller stoffer som dere synes har vært artig å eksprimentere med?

Skal på telttur i en uke alene, og lurer på om det kanskje er noen former for enten grønt eller brunt jeg kan vurdere å anskaffe, for å forsvinne litt i mitt eget hode? Eller andre mildere stoffer som kan være behagelig å bruke alene.
En hyggelig dose psilocybin sopp er mitt tips, det er knall i skogen.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det vanskelig å få tak i nå, tidlig på sommeren? Har ikke sånn alt for mange kontakter..
Fleinsoppen kommer ikke før litt senere på året, men feks Cubensis er å få kjøpt her og der på stoffmarkedet, darknet osv. Den kan man også dyrke selv.
Psykadelika er det du er ute etter høres det ut som. Men anbefaler deg å ta det sammen med noen den første gangen. LSD tror jeg du hadde likt, 100uq eller mindre vil jeg si er en grei førstegangs dose. Sopp gir en mer spirituell opplevelse, og er diggere å ta i skogen en mye annet.

Men igjen, det kan bli litt overveldende den første gangen så anbefaler deg å ha en tripsitter. Klarer meg fint alene på trips nå, men jeg er glad jeg hadde noen der den første gangen.

Sativa grønt er også temmelig digg ute i skogen. Indica er mer “sofarus”.