Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2720
Går på 600-900mg doll om dagen, og 10-13 sobril 15mg.
Mister nå kvoten min om en måned.
Tips til lege etc?
Ser ingen ordentlig utvei, og orker ikke mer styr.
Slitt med driten i 42 år.
Så om noen kan hjelpe.
Eller så blir det det vel nåla og hesten igjen.
Åpen for ALT.
Har hatt noen episoder med jævlig vondt i ryggen. Såpass vondt at jeg var sengeliggende i et par uker.
Da funket det veldig bra med Subutex og hvis jeg uten toleranse tok 2mg merket jeg så og si ingenting til smertene.
I samme slengen kan du også bruke Subutexen til å komme deg av de feite dosene Dolcontin du er oppe i.
Damn, hvorfor mister du kvoten din hvis jeg kan spørre? Får du ikke en innlegelse med nedtrappingsplan? Hvis legen din brå kutter den heste dosen du går på er han en usympatisk sadist.
uff høres jævlig ut, føler med deg. Vurdert Metadon eller Subutex mens du får ordnet en ny resept på Morfin igjen? Sobril kan du lett få av en privatlege bare ikke nevn noe om bruket av andre midler.
Grannen
slitenRealist's Avatar
Trådstarter
Mister den pga nye retningslinjer. Fikk tilbud om avrusnining hahahah. Null nedtrapping.
Fikk metadon fra 99, men sluttet å virke etter hvert (dosen kom opp i 320mg etter 2 år), så da ble dette løsningen.

Slutte å virke ble feil, de ville ikke gå høyere.
Sist endret av slitenRealist; 5. mai 2020 kl. 15:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv heller kratom enn å gå rett på hero...
Grannen
slitenRealist's Avatar
Trådstarter
Bor dessverre i Norges verste by, men fristet av tilbudet om metadon da jeg slapp ut 99, gjorde at jegble her.

Har ikke vært bort i det, å vil helst ha det jeg har eller hero,fentahyl.
Eneste kjipe er at sistnevnte må jeg skyte. Å da våkner jeg 12-15 timer senere.
Sist endret av slitenRealist; 5. mai 2020 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøv heller kratom enn å gå rett på hero...
Vis hele sitatet...
På de hestedosene han går på tror jeg ikke kratom vil gjøre en eneste ting annet enn å gjøre han irritert og gi et stort sug etter mer. (men er jo verdt en prøvings)

Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Bor dessverre i Norges verste by, men fristet av tilbudet om metadon da jeg slapp ut 99, gjorde at jegble her.

Har ikke vært bort i det, å vil helst ha det jeg har eller hero,fentahyl.
Eneste kjipe er at sistnevnte må jeg skyte. Å da våkner jeg 12-15 timer senere.
Vis hele sitatet...
Oslo? du sier at det har kommet nye retningslinjer som strammer inn? jeg trodde LAR hadde nylig åpnet opp for flere medikamenter nylig. jeg vet det holdes på med et Prosjekt for å gi avhengige ren Heroin i Oslo.

Vel opp til deg så klart men jeg hadde gått tilbake på metadonen så tatt ting derfra.
Sist endret av storetårn; 5. mai 2020 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Herregud, med denne dosen så vil jo abstinenser virkelig kunne bli en ytterlig forferdelig konsekvens i tillegg til smertene! Det høres helt jævlig ut, har du en påvist diagnose som årsak til smertene? Eller er det en eksklusjonsdiagnose av et slag? Hvordan stiller legen seg til situasjonen når du prater med han?

Jeg tenker at når helsevesenet ikke kan hjelpe pasienter med smertene, så må de i det minste unngå å forverre livene deres.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så situasjonen er at nå om dagen går du på medisin via resept også mister du det om en mnd, og da planlegger du å ta hero?
Grannen
slitenRealist's Avatar
Trådstarter
Har kansje 2 md medisin igjen, og nå prøver jeg å få medisinen via helseteamet og hjemmesykepleien.
Hadde to overdoser i helga som var, på Nr 1 1stk. 100mikrograms plaster blandet med xanor, og en på 1og ett halvt plaster.
Har egentlig ikke noe plan ut over det.
Orker bare ikke bli 50(42 år med rus) for å måtte kjempe, hver dag,ikke tørre gå til sengs for å våkne syk.
Du skjønner,vil jeg tro.
Fungerer flott på heroin, trenger knapt beroligende da.
Har spenn til å leve godt i utlandet, tidligere dame fra Amsterdam og utreise muligheter.
Men vet ikke om jeg orker mer.
Så da ser jeg ikke mange løsninger.
Så går alt i dass, prøver jeg vel 2 plaster og en neve morfin.
Vet ikke rett og slett, skifter mening hver dag. Men å klare å kutte, ser jeg ikke som en mulighet i det hele tatt.

Skjønner bare ikke hvorfor vi ikke kan få det vi trenger.
I Trondheim får du ikke noe som helst, a eller b, brukte 4000 bare på private leger i løpet av forrige uke,
Null niks.
Sist endret av slitenRealist; 6. mai 2020 kl. 09:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
hvorfor ikke ta innleggelsen,med de dosene der så har de ikke annet å gjøre enn å trappe deg ned.

Og du blander jo mye medisiner, jo mer du blander jo verre blir det å finne det som faktisk lindrer smerten.
Grannen
slitenRealist's Avatar
Trådstarter
Blander ikke medisiner. Bruker kun morfin og sobril, skrevet ut av lege.
De to forrige avrusningene fikk jeg hjertestans.
Fentanylen og xanor var egentlig ett forsøk på å gjøre slutt på hele driten.
I andre klasse mente de jeg var hyper(ADHD)aktiv,å fikk 3valium og 2 rohypnol.
Ingenting som het ADHD den gang. Amfetamin sluttet jeg med som 18/19 åring, ble bare rolig.
Det var da amf var amf.
Nei, å slutte har jeg prøvd i 42 år. De 5 første årene på Marit/Lar var kjempe. Stolt av å være nykter.
Nå har jeg klart det i 8 år med det jeg har/hadde.
Hadde du lagt deg inn, til avrusning,nedtrapping er uaktuelt i Trondheim , med viten om at det hele hadde startet på nytt den dagen du gikk ut døra?
Det som lindrer er morfin mot smertene og sobrilen mot angsten.
Lar ønsker meg ikke som pasient. Så da spør jeg igjen, hva ville du gjort?
Begynt på ett nytt halvt århundre, uten å noen gang fungert uten ?

Svar til stepry;

PTSD, bipolar, angst, har hatt kreft.
Kreften kom mest sannsynlig pga metadon som ble laget på sykehusapoteket med parabener.
Noe usikker, men martindale metadonen som inneholdt parabener ble fjernet på dagen da de ble klar over alle dødsfallene.
Sist endret av slitenRealist; 6. mai 2020 kl. 12:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det saken der Stig Asplin ble fratatt retten til å skrive ut a og b preparater du er rammet av?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...avslutte-livet
Grannen
slitenRealist's Avatar
Trådstarter
Nei, men nøyaktig det samme.
▼ ... over et år senere ... ▼
Grannen
slitenRealist's Avatar
Trådstarter
Takk til alle som svarte på den her tråden,selv om jeg ikke har fått til mye før nå.

Nå er ting totalt snudd på hodet.

Har kvoten min halvert, brukte spenna å kjøpte en leilighet,så de ikke skulle junkes bort.
Men nå når alt er bra,flott for vanlige mennesker, så kjenner jeg ikke det livet her.

Regninger takle æ ikke, gjeld er gjeld å betales med en gang. Sånn har det alltid vært, å man skylder ikke spenn.
Mest lyst til å selg kåken å invester :-)
Kan jo ikke annet.

Verste er at jeg kan ikke si det, det er jo drømmen, bare ikke min.


Fuck fuck faen

Ang kreft, som nevnt over, så er box 5 i dag cellegift.
Parabener!, sannsynligvis.

sR

Vet jo faen ikke hvem je er lenger, men det her ble mye, om alt, frem og tilbake.

Takk
Sist endret av slitenRealist; 16. november 2022 kl. 09:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Ang kreft, som nevnt over, så er box 5 i dag cellegift.
Parabener!, sannsynligvis.
Vis hele sitatet...
Neppe på grunn av parabener. Men om du røyker, drikker mye, overdreven soling (ionisderende stråling) og/eller har spist/drukket te av ting som agurkurt, valurt, hestehov og en rekke andre så har du heller forklaringen der.

For å si det slik, om du bruker solkrem med parabener ute i sola, minsker du klart kreftfaren.
Sist endret av aluminiumfluorid; 16. november 2022 kl. 12:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du har kreft er det rart de tar deg av morfinen? Har du spurt legen om oxycontin i stede. Så kan du jo kjøre subotex i 6 dager så ikke no en dag så 4 dager med paralgin 2 dager på tramadol til 3 dager så holde deg te beroligende i begynnelsen