Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 608
Tok 1mg alprazolam for ca 7 timer siden. Sov noen timer.

Dro noen linere amf nylig. Vil jeg forvente mindre virkning av amfen siden jeg tok benzo for så kort tid siden?

Har lest at halvveringstiden på disse er 12 timer. Følte meg edru når jeg våknet, men vet det er fort gjort å føle seg mer edru enn man egt etter å tatt benzo.
Spørs litt hva du er ute etter av speeden det. Mulig du ikke kjenner det like godt som før, men rusen er jo fortsatt der. Jeg husker før i tiden så var favorittkomboen en god dose makka og noen piller. Gjerne alprazolam.
Trådstarter
Bruker egt. ikke pillene for å ruse meg. Funker mer som angstdempende og beroligende for min del.

Merker jo at amfen er i systsmet. Er i rolig lag me en kompis. Småprater og gamer bare.

Regner med disse pillene er gode å ha når amfen er på tur ut. Blir vel en roligere comedown, og enklere å sovne?

Fin combo egt. Avslappa av benzoen, og noe pratsom av amfen. Er langt fra speeda og gira.
Du får en annen rus, pass på å unngå netthandling og kanskje alkohol på den komboen. Aparazolam så gir du faen, å av speed blir du konge. Når man blir edru igjen kan man fort bli litt forfjamset