Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1500
Har tenkt å slutte siden det er pandemi, sitter som regel hjemme nå så det kommer ikke til å gå noe særlig utover hverdagen nå om jeg prøver å slutte nå.

Noen som vet om en billig mild snus? Kan være white eller brun, okke som. Er bare skuffa over svak snus jeg finner på butikken som koster like mye som ekstra strong snus, det var ikke sånn før.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Er ikke all snus 80kr minst, om ikke mer? Eneste billigrre snusen jeg vet om er nikotinfri, er en proteinsnus, kickoff eller noe.
Hovmester
Huskestuggu's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Er ikke all snus 80kr minst, om ikke mer? Eneste billigrre snusen jeg vet om er nikotinfri, er en proteinsnus, kickoff eller noe.
Vis hele sitatet...
Så leit, mener å huske de svake gikk for rundt 70kr for noen år siden, men snusen blir jo ikke billigere. Hvis staten vil at folk skal slutte hadde det vært fint med noe ekstra motivasjon
Tror du får det meste fra www.snuslageret.no - De har også en del info om nikotin nivå på snusen så det blir enklere å finne det du ser etter.

Noe billigere enn å kjøpe i butikk også.
Hovmester
Huskestuggu's Avatar
Trådstarter
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Tror du får det meste fra www.snuslageret.no - De har også en del info om nikotin nivå på snusen så det blir enklere å finne det du ser etter.

Noe billigere enn å kjøpe i butikk også.
Vis hele sitatet...
At jeg ikke tenkte på det, om jeg ikke bestiller derfra er det vel uansett en god indikator på pris i butikk, bare noe dyrere.