Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 12436
Heisann, lurte på om noen her har peil på hvor de evt. selger nikotinfri snus i Norge.
Takk på forhånd
Som oftest alle butikker det selges snus med nikotin.
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Du finner onico alle steder som selger vanlig snus...
Kickup selges på en del Sunkost forretninger, samt ser ut til at proteinfabrikken er forhandlere av disse.

M.Sørensen er en norsk nettbutikk som selger nikotinfri snus, selv foretrekker jeg Grab (kaffesnus) herifra.
Kanskje litt OT, men advare deg mot overdreven bruk av nikotinfri.. De tære på tannkjøttet verre enn nikotin snus, bare ta det rolig med nikotin fri
Asosial introvert
Duckie's Avatar
XQS, Offroad og Kickup Pods er også noen typer. Da jeg jobbet i kassa var det også en snus som kaltes Enok eller Epok.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Kanskje litt OT, men advare deg mot overdreven bruk av nikotinfri.. De tære på tannkjøttet verre enn nikotin snus, bare ta det rolig med nikotin fri
Vis hele sitatet...
Kilder på dette?
Sitat av losji Vis innlegg
Heisann, lurte på om noen her har peil på hvor de evt. selger nikotinfri snus i Norge.
Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Nikotin-fri snus fåes kjøpt på normale butikker hvor det selges snus. Vet i alle fall at Coop-kjedene selger denne. De andre typene som er nevnt ovenfor er gjerne tilsatt koffein, så disse er ikke veldig idéelle om du liker å ta en snus når du ligger og ser film/serie før du legger deg. Mener å huske at noen av de nevnte snusens her også inneholder vitaminer samt. koffein, såkalt "treningssnus", dog det er jo med en klype salt når en tenker over hvordan kroppen skal ta til seg disse vitaminene. Anbefaler deg uansett Onico; Smaker helt ok, varer lenge, river litt i leppa slik at det faktisk føles ut som at du snuser. Funker veldig bra til å slutte, dog jeg stadig legger merke til at de som snuser Onico for å slutte og snuse blir psykisk avhengig av Onico, eller rett og slett det å ha noe opp i leppen

Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Kilder på dette?
Vis hele sitatet...
Har selv hørt at disse er sterkere for tannkjøttet enn vanlig snus, dog jeg syns det høres litt rart ut. Muligens det er tilsatt mer/sterkere salter? Hverken tror på det eller vet om det er sant selv.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Tja, nettopp Onico betalte alle brukeres tannlegeregning en gang i tiden. Det eneste andre relevante treffet jeg finner er en bloggpost som sier det samme som KaiN.
Nikotinfri snus blir litt som å slikke søsteren sin synes jeg, det smaker vell forsåvidt det samme men du vet det er feil!
Sitat av Duckie Vis innlegg
XQS, Offroad og Kickup Pods er også noen typer. Da jeg jobbet i kassa var det også en snus som kaltes Enok eller Epok.
Vis hele sitatet...
Epok er MED nikotin.
Epok er det så lite nikotin i at den like så godt kunne vært uten. Den er det nærmeste jeg kommer på
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det har du rett i, Dragoon. Som no_future sier er det dog svært lite. Jeg vet TS spurte etter nikotinfri snus. I det jeg skrev det første innlegget regnet jeg med det var enda en som ville trappe ned. Derfor anbefalte jeg Epok til tross for at den er MED (svært lite) nikotin. I tillegg er det også hvit tobakk, som inneholder mye færre drittstoffer.
Epok inneholder ikke svært lite nikotin. Det er direkte feil. Den innholder like mye nikotin som annen white-porsjonssnus. Rundt 8.5mg/g. Samme som f.eks vanlig General Porsjon.
Onico er nikotinfri snus, selges alle plasser der snus selges ut i fra min erfaring. Finnes i flere smaker og er faktisk helt grei å snuse Var forresten onico som hjalp meg å slutte å snuse